// چهار شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

نسخه نهایی بازی DayZ برای ایکس باکس وان منتشر خواهد شد

مایکروسافت تاریخ انتشار نسخه نهایی بازی DayZ را برای ایکس باکس وان به واسطه یک تریلر داستانی جدید اعلام کرد.

تریلر جدید DayZ «هر روز یک داستان جدید است» نام دارد که در آن شخصیت‌های بازی را می‌بینیم که باهم درگیر می‌شوند و از یکدیگر انتقام می‌گیرد تا بازیکن به خوبی دریابد در دنیای بازی تنها نیست و هر لحظه خطری ناگهانی او را تهدید می‌کند.

دانلود از آپارات

بازی DayZ از شهریورماه به صورت Early Access در اختیار دارندگان ایکس باکس وان قرار گرفت و بالاخره در ۷ فروردین ۱۳۹۸ نسخه نهایی این ساخته Bohemia Interactive برای کنسول نسل هشتمی مایکروسافت منتشر خواهد شد. این بازی در واقع یک ماد زمان‌دار برای بازی ARMA 2 محسوب می‌شد، ولی مکانیک‌ها و سناریوهای جذابی که در آن اتفاق می‌افتاد؛ مکانیک‌هایی که در آینده به ایجاد سبک بتل رویال کمک شایانی کردند، محبوبیت بازی را خیلی افزایش دادند و حالا به عنوان یک اثر مستقل از DayZ یاد می‌شود. گفتنی است که نسخه‌ی پلی استیشن 4 این بازی در سه‌ماهه‌ی ابتدایی سال ۲۰۱۹ در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

به لطف همکاری خوب استودیو بوهمیا و مایکروسافت نسخه ایکس باکس وان DayZ دارای جلوه‌های بصری ویژه‌ای است که از میان آن‌ها می‌توان به پشتیبانی از 4K بر روی ایکس باکس وان ایکس و نورپردازی بهبود یافته اشاره کرد.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده