نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۸

Halo: The Master Chief Collection رسما برای پی سی تایید شد

در جریان رویداد Inside Xbox که بامداد امروز برگزار شد، مایکروسافت رسما Halo: The Master Chief Collection را برای پی سی تایید کرد. 

در چند روز گذشته شایعه‌های مختلفی مبنی بر احتمال انتشار مجموعه Halo: The Master Chief Collection برای پی‌ سی به‌گوش می‌رسید و حال در جدید‌ترین اخبار بازی و در جریان رویداد Inside Xbox که بامداد امروز برگزار شد، مایکروسافت رسما این خبر را تایید کرد و کاربران کامپیوتر به‌زودی قادر به تجربه این سری از بازی‌های هیلو خواهند بود. 

استودیو ۳۴۳ اینداستریز، سازنده سری هیلو، اعلام کرده که انتشار این بازی‌ها روی پی‌سی مسئولیت بزرگی برای آن‌ها بوده و قصد دارند تا بهترین تجربه ممکن را روی این پلتفرم ارائه دهند؛ برای این منظور هم دو استودیو Splash Damage و Ruffia در زمینه توسعه نسخه پی‌سی بازی‌ها با ۳۴۳ اینداستریز همکاری خواهند کرد. علاوه بر این، بازی‌های موجود در این مجموعه قرار است یک به یک برای پی‌سی منتشر شوند که سازندگان دلیل این کار را ارائه تجربه‌ای بی‌نقص از هر نسخه روی این پلتفرم اعلام کرده‌اند. 

بازی‌های Halo: The Master Chief Collection قرار است هم از طریق استیم و هم فروشگاه مایکروسافت در دسترس باشند. به‌علاوه جدا از بازی‌های اصلی این مجموعه، نسخه Reach هم قرار است به این مجموعه بازی‌ها اضافه شود که البته این نسخه، در دو بخش منتشر خواهد شد؛ یک بخش قسمت چندنفره که از قضا رایگان هم خواهد بود و بخش دیگر قسمت داستانی که باید به‌صورت مجزا نسبت به خرید آن اقدام کنید. البته مشترکین ایکس‌باکس گیم پس می‌توانند رایگان به تمام این بازی‌ها دسترسی داشته باشند. در پایان می‌توانید تریلر جدید منتشر‌ شده از Halo: The Master Chief Collection را تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده