// سه شنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۱

بسته الحاقی Wild Appalachia بازی Fallout 76 تاخیر خورد

کمپانی بتسدا اعلام کرده است که بسته الحاقی Wild Appalachia بازی Fallout 76 پس از یک روز تاخیر در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

در گذشته کمپانی بتسدا (Bethesda)، سازنده و ناشر بازی Fallout 76، جزئیات سه‌ بسته الحاقی بازی فال اوت 76 را منتشر کرد که در سال ۲۰۱۹، در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. حال باتوجه به‌جدیدترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد کاربران برای تجربه‌ی Wild Appalachia، نام اولین بسته الحاقی Fallout 76، با کمی تاخیر عرضه خواهد شد. در واقع این بسته الحاقی یک روز تاخیر خورده است.

کمپانی بتسدا در این باره می‌گوید:

ما عرضه‌ی اکسپنشن Wild Appalachia را یک روز عقب انداختیم، زیرا به‌مقدار کمی زمان برای گفت‌وگو نیاز داشتیم. تجربه‌ی ماموریت‌های جدید، ساخت پایگاه‌های جدید و محتویات دیگر این بسته الحاقی در تاریخ ۲۲ اسفند ماه (۱۳ مارس) در اختیار کاربران قرار داده می‌شود.

درواقع Wild Appalachia دارای دو ماموریت به‌نام‌های Shear Terror و Ever Upwards است که هر کدام از آن‌ها داستان جدیدی را روایت می‌کنند. همچنین بازیکنان از طریق این بسته الحاقی می‌توانند به‌حالت Survival دسترسی داشته باشند. سروایول را می‌توان حالت PvP ادونچر دانست. در ادامه مشخص شده است که بازیکنان می‌توانند آیتم‌های افسانه‌ای (Legendary) را که مورد استفاده‌شان نیست، با سایر آیتم‌های لجندری بازی تعویض کنند. همچنین می‌توانید یک لیست از آیتم‌هایی که به آن‌ها نیاز ندارید، درست کرده و برای فروش قرار دهید.

Nuclear Winte، نام دومین بسته الحاقی بازی فال اوت 76 است که در تابستان عرضه می‌شود. در جریان این بسته الحاقی والت ۹۴ و ۹۶ به‌عنوان Raidهای چالش برانگیز در دسترس کاربران می‌گیرند و محتویات دیگری هم برای بازیکنان در نظر گرفته شده است. از محتویات Wastelander، سومین بسته الحاقی بازی، هم می‌توان به اضافه شدن ماموریت‌های اصلی و قبایل جدید اشاره کرد که در پاییز عرضه می‌شود. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده