نویسنده: علی گودرزی
// دوشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۵

بازی Days Gone یک بسته الحاقی داستانی خواهد داشت

طبق صحبت‌های مدیر روابط عمومی استودیو Bend، بسته‌ی الحاقی و محتویات پس از عرضه‌ی بازی، پیش‌درآمدی بر داستان زندگی کاراکترهای اصلی بازی خواهند بود.

حدود دو ماه تا انتشار بازی Days Gone، این انحصاری مورد انتظار پلی استیشن 4 که در استودو بِند مراحل ساختش را طی می‌کند، باقی مانده و رفته رفته خبرهای بیشتری از آن به گوش‌مان خواهد رسید.

به تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، مدیر روابط‌ عمومی استودیو بند یعنی دیوید لی، تایید کرد که بازی صاحب محتویاتی جدید پس از عرضه‌اش خواهد شد؛ محتویاتی که سازندگان بازی فعلا قصد برملا کردن جزئیات آن‌ها را ندارند. لی در صحبت‌های خود با کانال GamerBraves در یوتیوب چنین گفت:

ما یک بسته‌ی الحاقی معرفی نشده را ترتیب دیده‌ایم که هنوز چیزی به شما پیرامونش نگفته‌ایم. منتظرش باشید. این بسته‌ی الحاقی همراه با آنچه که در قصه‌ی اصلی بازی روایت می‌شود، اطلاعاتی جامع و کافی از گذشته‌ی شخصیت‌های اصلی را در اختیارتان خواهد گذاشت و کاری می‌کند که به آن‌ها اهمیت بدهید و برای‌شان احساساتی شوید.

با توجه به صحبت‌های لی، این بسته‌ی الحاقی احتمالا به شکلی تمام‌عیار، جنبه‌ی داستانی خواهد داشت و روی شخصیت‌پردازی کاراکترهای داستانی مهم بازی کار خواهد کرد. لی در این مصاحبه، به تغییرات ایجاد شده از زمان معرفی بازی در E3 2016 تا امروز اشاره کرد و چنین گفت:

بازی تغییرات بسیار زیادی را به خود دیده است و در راس‌ آن‌ها، جلوه‌های ویژه به خصوص رابط کاربری (UI) تغییراتی اساسی را به خود دیده‌اند. از برند پلی استیشن تشکر می‌کنیم که زمان و هزینه‌ی زیادی را صرف ادامه‌ی توسعه‌ی بازی کردند و پیشرفتش را موجب شدند.

لی در ادامه‌ی صحبت‌هایش به مکانیک‌های موجود در بازی می‌پردازد و از نظرش، بهترین راه برای از بین بردن لانه‌های فریکرها استفاده از کوکتل‌مولوتف است. بازی Days Gone در تاریخ ۲۶ آوریل (۶ اردیبهشت) به صورت انحصاری راهی پلی استیشن 4 خواهد شد. مراحل ساخت بازی به پایان رسیده و سازندگان در حال آماده کردن شرایط عرضه‌ی بازی هستند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده