// دوشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۵

نماینده فیلیپین قهرمانی بازی Dota 2 در رویداد WESG را به‌ دست آورد

نماینده فیلیپین که با نام TNC شناخته می‌شود قهرمان بازی Dota 2 در رویداد World Electronic Sports Games یا همان WESG 2018-2019 شد.

مرحله اصلی رویداد World Electronic Sports Games از روز پنج‌شنبه شروع شده است و تیم‌ها و بازیکنان برتر شش رشته Dota 2 ،Counter Strike: Global Offensive ،Hearthstone ،Vainglory ،StarCraft 2 و PES 2019 با توجه به زمان‌بندی ارائه شده بایستی با یکدیگر روبه‌رو شوند. دیروز بازی‌های رشته Dota 2 بعد از سپری شدن دو مرحله گروهی و حذفی با قهرمانی نماینده فیلیپین که با نام TNCPredator شناخته می‌شود به پایان رسید. تیم TNC بعد از پیروزی در مقابل نمایندگان برزیل، روسیه و چین در بخش حذفی مسابقات به عنوان قهرمان جهان در بازی Dota 2 جایزه ۵۰۰ هزار دلاری مسابقات را از آن خود کرد.

مرحله اصلی رویداد WESG با حضور ۲۴ تیم در رشته Dota 2 پیگیری شد. مجموع جوایز این رشته ۸۹۰ هزار دلار بود که بین ۸ تیم برتر رویداد تقسیم شد. شهر چونگ‌کینگ، چین میزبان مرحله اصلی رویداد است که به مدت ۴ روز میزبان بازیکنان بازی دوتا بود.

تیم‌های برتر و جوایز اهدا شده

مقامتیمملیتجایزه
اولTNCفیلیپین۵۰۰ هزار دلار
دومKeen Gamingچین۲۰۰ هزار دلار
سومWhite-offروسیه۱۰۰ هزار دلار
چهارمUkrainاکراین۵۰ هزار دلار
پنجم-هشتمEHOMEچین۱۰ هزار دلار
پنجم-هشتمGorrilas-Prideپرو۱۰ هزار دلار
پنجم-هشتمNolifer5قرقیزستان۱۰ هزار دلار
پنجم-هشتمTeam Canarinhoبرزیل۱۰ هزار دلار

مسابقات در رشته‌های باقی مانده همچنان ادامه خواهند داشت و از امروز بازی‌های رشته استارکرفت شروع شده است. ایران در دو رشته StarCraft 2 و PES 2019 نماینده دارد. مسابقات WESG 2018-2019 قرار است با مجموع جوایز ۲.۵ میلیون دلار در هفته جاری به پایان برسد که این رقم بین تیم‌ها و نفرات برتر شش بازی تقسیم‌ خواهد شد. در کنار رشته‌های اصلی رویداد دو رقابت نمایشی هم برگزار می‌شود که در دو بازی Tekken 7 و Forza Horrizon 4 پیگیری خواهند شد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده