// یکشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۱

نقشه‌های بازی PUBG ریمستر می‌شوند

استودیوی پابجی کورپ نقشه‌ی Erangel بازی PUBG را ریمستر خواهد کرد. افزایش تعداد ساختمان‌های نقشه، جهت ارتقای کیفیت پیدا کردن لوت، هدف این ریمستر است.

تیم توسعه‌ی بازی PUBG، به تازگی از ریمستر کردن نقشه‌های این بازی خبر داده است. این اقدام برای بهبود در تجربه‌ی بازیکنان در جهت پیدا کردن بهتر لوت انجام خواهد شد. استودیوی پابجی کورپ در سایت این بازی خبری منتشر کرده است و در آن به ریمستر شدن نقشه‌ی پابجی اشاره کرده است. تیم پابجی در این پست به کاربران خود گفت:

همانطور که تاکنون فهمیده‌اید، تصویری از نقشه‌ی Erangel فاش شده است. این تصویر اضافه شدن ساختمان‌های جدیدی به این نقشه را نشان می‌دهد. قصد داریم تا با اضافه کردن این ساختمان‌ها، تعادلی در لوت‌های بازی ایجاد کنیم. این کار در جهت بهبود کیفیت نقشه‌های بازی انجام می‌شود و در حال حاضر آزمایش کردن این تغییرات هستیم. این تغییرات تنها اقدام ما نخواهد بود.

این توضیحات پس از فاش شدن تصویری از نقشه‌ی Erangel بازی پابجی منتشر شد. در تصویر لو رفته، اضافه شدن ساختمان‌های جدید در نقشه‌ی بازی به چشم می‌آید؛ البته تیم توسعه‌ی بازی به این موضوع اشاره کرده که این تصاویر به‌ندرت نشان‌دهنده‌ی نتیجه‌ی نهایی است و قطعا تغییراتی در آن ایجاد خواهد شد. تصویر زیر نشان‌دهنده‌ی این تغییرات است.

PUBG / PlayerUnknowns Battlegrounds / Erangel

بسیاری از کاربران از به‌خاطر نبود تعادل در روند پیدا کردن لوت‌ها در بازی، از پابجی انتقاد کرده بودند؛ به عنوان مثال برخی از کاربران اعلام کردند که باید ۲۰ دقیقه از زمان خود را تنها برای پیدا کردن اسلحه و تجهیزات سطح پایین صرف کنند. این موضوع می‌توانند اضافه شدن ساختمان‌های جدید را در نقشه‌ی بازی تحت تاثیر قرار دهد؛ چرا که ساختمان‌ها به معنی بیش‌تر شدن مکان‌هایی است که می‌توان در آن لوت پیدا کرد. اقدام پابجی در این راستا این سوال را در ذهن کاربران ایجاد می‌شود که آیا مشکل پیدا کردن لوت بهتر حل می‌شود یا خیر. به هر جهت این تغییرات در مرحله‌ی آزمایشی قرار دارند و تا زمان رسمی شدن آن‌ها باید منتظر ماند.

بازی محبوب PlayerUnknowns Battlegrounds برای پلتفرم‌های ویندوز، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4، اندروید و iOS منتشر شده است.


منبع DualSHOCKERS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده