// جمعه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۴

پروسه ساخت Cyberpunk 2077 ظاهراً تا اتمام خیلی فاصله دارد

بنا به ویدیوی جدید بازی Cyberpunk 2077 و صحبت‌های اعضای تیم سازنده، ظاهرا مراحل ساخت این اثر به این زودی‌ها به پایان نخواهد رسید.

بازی Cyberpunk 2077 از استودیوی سی‌دی پراجکت‌رد (CD Projekt Red) را می‌توان یکی از مورد انتظارترین بازی‌های آینده دانست که وسعت و عمقش همواره رو به رشد است. در ویدیوی جدید بازی می‎‌توانیم با نقطه نظرات تیم سازنده در مورد این نقش‌‌آفرینی پرسروصدا آشنا شویم. این ویدیو که توسط پلی استیشن منتشر شده، روی پروسه ساخت Cyberpunk 2077 تمرکز دارد. ویدیو چند نفر از اعضای سی‌دی پراجکت رد (مثل مارسین ایوینسکی، بنیانگذار استودیو و چند نفر دیگر) را شامل می‌شود که نظراتشان در مورد ساخت و نقاط برجسته بازی را به اشتراک می‌گذارند.

براساس بخش پایانی ویدیو، ساخت Cyberpunk 2077 هنوز با اتمام خیلی فاصله دارد، اما در عین حال که خود بازی احتمالاً به این زودی‌ها منتشر نمی‌شود، غوطه‌ورشدن در بسیاری از ویژگی‌ها و جزئیاتش خالی از لطف نیست؛ مخصوصاً تفکرات سازندگان در مورد تغییر نمای بازی به اول شخص، گیم‌پلی و فضای فوق‌العاده نایت سیتی.

با توجه به بازخورد فوق‌العاده‌ای که بازی در E3 2018 داشت، خیلی دور از ذهن نیست، اگر بگوییم انتظارات از بازی ماه‌ها (شاید هم سال‌ها) به طول می‌انجامد، تا این که بالاخره اطلاعاتی از تاریخ انتشارش به دست آوریم. با تأیید حضور بازی در E3 2019 می‌توانیم امیدوار باشیم که حداقل این اطلاعات از بازی به اشتراک گذاشته می‌شوند؛ البته این احتمال هم هست که مثل سال گذشته باز یک تریلر نفس‌گیر دیگر را شاهد باشیم.

Cyberpunk 2077 در حال حاضر پروسه ساخت برای کنسول‌ها و پی‌ سی را از سر می‌گذارند و همانطور که گفته شد تاریخ انتشار مشخصی ندارد، البته امیدواریم عرضه بازی به ۲۰۷۷ موکول نشود. برای اطلاعات بیشتر از ساخت بازی می‌توانید ویدیوی جدید از پلی استیشن با روایت داگ کاکل (صداپیشه شخصیت گرالت از سری Witcher) را در یوتیوب مشاهده کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده