نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۸

آپدیت جدید بازی Anthem مشکل اجرای آن روی پلی استیشن 4 را اصلاح می‌کند

طبق گفته‌ی سازندگان بازی Anthem، آن‌ها ایرادی را که موجب «کرش کردن» کنسول پلی استیشن 4 هنگام اجرا بازی می‌شده پیدا کرده‌اند و روز ۲۱ اسفند با انتشار یک آپدیت، آن را حل خواهند کرد.

مدتی می‌شود که بازی Anthem، ساخته‌ی جدید و مورد انتظار استودیو بایوور، منتشر شده است؛ اثری که مشکلات تکنیکی و محتوایی‌اش آن را به یک بازی نسبتا ضعیف تبدیل کرده و بازیکنانش هم از همین رو، از بازی و سازندگانش حسابی شاکی شده‌اند. یکی از مشکلاتی که اخیرا برای بازیکنان «انتم» ایجاد شد، مورد «کرش کردن» کنسول پلی استیشن 4 بود که حتی برخی گزارش خراب شدن دائمی یا به اصطلاح، «آجر شدن» کنسول‌شان را مخابره کردند. حالا به تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، سازندگان بازی در استودیو بایوور اعلام کرده‌اند که موارد ایجاد کننده‌ی این ایراد را یافته‌اند و هفته‌ی آینده با انتشار یک آپدیت، آن را برطرف خواهند کرد.

به تازگی طی یک استریم زنده، یکی از اعضای سازنده‌ی بازی یعنی بن اروینگ اعلام کرد که آن‌ها مواردی را پیدا کرده‌اند که موجب کرش کردن پلی استیشن 4 می‌شود. طبق صحبت‌های اروینگ، سازندگان بازی درنظر دارند تا با انتشار یک آپدیت در تاریخ ۱۲ مارس (۲۱ اسفند) وضعیت اجرایی بازی روی PS4 را بهبود ببخشند و آن را اصلاح کنند.

یکی دیگر از اعضای استودیو بایوور یعنی چاد رابرتسون، اعلام کرد که مسئله‌ی Crash کردن کنسول پلی استیشن 4 که بازی انتم آن را ایجاد می‌کند، به سلامت کنسول آسیب نمی‌زند و کاربران نباید نگران این موضوع باشند. وی در این باره، در صفحه‌ی توییتر خود چنین پستی را منتشر کرد:

حل کردن این مشکل بالاترین اولویت ما را دارد. اگر با چنین موردی برخوردید و کنسول‌تان به فرمان‌ها شما پاسخ نداد، می‌توانید به صورت دستی کنسول‌تان را بدون هیچ ریسک خرابی و مواردی از این دست، خاموش و دوباره روشن کنید.

با وجود اینکه برخی از کاربران اعلام کرده بودند کنسول‌شان به صورت دائمی خراب (آجر) شده است، وی در ادامه بیان کرد که این مسئله، هیچ «خرابی دائمی یا آجر شدن» را موجب نشده و در پایان، از کاربران خواست تا به محض برخورد با این مورد یا موارد خاص، با پشتیبانی الکترونیک آرتز تماس برقرار کنند.

البته که به نظر می‌رسد این مشکل فنی، یکی از مشکلات پرتعداد بازی باشد و نه تنها از نظر تکنیکی، بلکه از نظر محتوایی هم بازی مواردی دارد که نیازمند حل شدن هستند و احتمالا با آپدیت‌هایی که در آینده برای ساخته‌ی جدید بایوور منتشر خواهد شد، شاهد حل شدن‌شان خواهیم بود.

بازی Anthem را می‌توانید همین الان روی پلی استیشن 4، پی سی و ایکس باکس وان تجربه کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده