// جمعه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱

قسمت جدید برنامه Inside Xbox هفته آینده پخش خواهد شد

کمپانی مایکروسافت اعلام کرده است که تازه‌ترین اپیزود از برنامه Inside Xbox در اواسط هفته آینده پخش خواهد شد.

یکی از اقدامات کمپانی Microsoft (مایکروسافت) در راستای انتشار انواع و اقسام اخبار و اطلاعات مرتبط با کنسول ایکس باکس پخش برنامه Inside Xbox به صورت ماهیانه است. حال طبق تازه‌ترین اخبار بازی، این کمپانی زمان پخش اپیزود جدید برنامه مذکور را اعلام کرده است.

با استناد به اعلام کمپانی مایکروسافت، اپیزود ماه مارس برنامه اینساید ایکس باکس در روز چهار‌شنبه هفته آینده در ساعت ۰۰:۳۰ پخش خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند این برنامه را از طریق سرویس‌های توییچ، یوتیوب و میکسر تماشا کنند. در رابطه محوریت اپیزود هفته آینده برنامه Inside Xbox، کمپانی مایکروسافت از بازی Halo: The Master Chief Collection به عنوان یکی از بزرگ‌ترین بازی‌هایی که اخبار بیشتری از آن منتشر می‌شود، نام برده است.

این امر از آن جهت جلب توجه می‌کند که از زمان عرضه بازی مذکور روی کنسول ایکس باکس وان بیش از چهار سال می‌گذارد. با این حال مدتی پیش استودیو 343Industries اعلام کرد که پیش از برگزاری مسابقات Halo Championship Series Invitational اخبار تازه‌ای از بازی ذکر شده به سمع و نظر بازیکنان خواهد رسید. این مسابقات در جریان رویداد SXSW و در روز‌های ۱۵ تا ۱۷ مارس (۲۴ تا ۲۶ اسفند) برگزار خواهد شد. می‌توان امیدوار بود که اخبار و اطلاعات جدید بازی Halo: The Master Chief Collection که در اپیزود تازه‌ی برنامه منتشر می‌شوند، مواردی همچون معرفی نسخه پی سی این بازی یا اضافه شدن بازی Halo: Reach به آن را شامل شود. کمپانی مایکروسافت تیزر کوتاهی از اپیزود جدید برنامه Inside Xbox منتشر کرده که در زیر قابل مشاهده است:

دانلود از آپارات

در کنار بازی Halo: The Master Chief Collection، کمپانی مایکروسافت خبر از ارائه اطلاعات بیشتر از بازی‌های DayZ و One Piece: World Seeker داده است. به رسم همیشگی برنامه Inside Xbox، بازی‌هایی که به‌زودی به سرویس Xbox Game Pass اضافه می‌شوند، در جریان این برنامه معرفی خواهند شد. یکی دیگر از مواردی که می‌توان انتظار آن را داشت، معرفی رسمی نسخه بدون دیسک درایو کنسول ایکس باکس وان در اپیزود تازه‌ی برنامه مذکور است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده