نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۶

شایعه: بازی Ghost of Tsushima اواخر تابستان منتشر خواهد شد

وب‌سایت سوئدی Spelbutiken در صفحه‌ی فروش بازی Ghost of Tsushima تاریخ انتشار این اثر را ۹ شهریور ۱۳۹۸ اعلام کرد. با زومجی همراه باشید.

طی هفته‌ی جاری بود که یک خرده‌فروش، در صفحه‌ی فروش بازی The Last of Us 2 تاریخ انتشارش را ذکر کرد و گمانه‌زنی‌های فراوانی مبنی بر صحت تاریخ انتشار اعلام شده توسط خرده‌فروش مذکور، جریان پیدا کرد. حالا و در جریان تازه‌ترین اخبار بازی، یک وب‌سایت خرده‌فروشی سوئدی با نام Spelbutiken در صفحه‌ی فروش بازی Ghost of Tsushima، تاریخ انتشارش را اعلام کرده است و حالا در فاصله‌ی چند روز، تاریخ انتشار دو بازی انحصاری مورد انتظار سونی و پلی استیشن 4 که هنوز نمی‌دانیم صحیح است یا خیر، به شکلی یکسان اعلام شده است.

با توجه به اطلاعاتی که در صفحه‌ی فروش بازی Ghost of Tsushima در وب‌سایت خرده‌فروشی Spelbutiken منتشر شده، این اثر مورد انتظار کنسول پلی استیشن 4 که مشغول طی کردن مراحل ساخت خود در استودیو ساکرپانچ است، در تاریخ ۳۱ آگوست ۲۰۱۹ (۹ شهریور ۹۸) منتشر خواهد شد. ۳۱ آگوست یک روز جمعه از تقویم خواهد بود و از آنجایی که اکثر بازی‌های بزرگ و موردانتظار در روز جمعه منتشر می‌شوند، این تاریخ انتشار احتمالی را قابل تامل‌تر و قابل بحث‌تر می‌کند.

هنوز هیچ چیز مشخص نیست و مثل استودیو ناتی داگ، استودیو ساکرپانچ نیز هنوز به شایعه‌ی مذکور واکنشی نشان نداده و همچنان در سکوت خبری به توسعه‌ی بازی بزرگش مشغول است. با توجه به اینکه ساکرپانچ پیش‌تر بازی‌هایی مانند InFamous و Sly Cooper را در فصل تابستان منتشر کرده بود و سونی هم که بازی Days Gone را برای عرضه در بهار برنامه‌ریزی کرده، در کنار تاخیر احتمالی در انتشار Death Stranding که کوجیما به آن اشاره کرده بود به علاوه عرضه احتمالی The Last of Us Part 2 و Dreams در سال ۲۰۱۹، احتمال این وجود دارد که بازی Ghost of Tsushima که ممکن است برای نسل بعدی کنسول سونی هم منتشر شود، انحصاری تابستان سونی و پلی استیشن 4 باشد. هنوز هیچ چیزی مشخص نیست و برای روشن شدن موضوع باید منتظر واکنش سونی و استودیوهایش باشیم.

نظر شما کاربر زومجی چیست؟ دیدگاه‌تان را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده