// چهار شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۱

مدت زمان کمپین بازی Days Gone مشخص شد

بازیکنان برای تمام کردن بخش کمپین Days Gone به ۳۰ ساعت زمان نیاز دارند که میان‌پرده‌های سینمایی ۶ ساعت از زمان کل بازی را تشکیل می‌دهند.

تا اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ و عرضه بازی Days Gone زمان زیادی باقی‌نمانده است. با این‌حال تعدادی از کاربران خواستار این هستند که بدانند بخش داستانی یا همان کمپین دیزگان چند ساعت آن‌ها را سرگرم خواهد کرد. طبق جدیدترین اخبار بازی، یک منبع آلمانی به‌نام GameReactor.dk اعلام کرده است که مدت زمانی بخش کمپین بازی دیزگان، ۳۰ ساعت خواهد بود. همچنین در گذشته هم سایت گیم‌اینفورمر تخمین زده بود که احتمال دارد بخش داستانی Days Gone حول و هوش ۳۰ ساعت بازیکنان را سرگرم کند.

نکته‌ی جالب این است که در این سایت خبری آلمانی نوشته شده است که ۲۰ درصد از ۳۰ ساعت مورد نظر، مربوط به‌میان‌پرده‌های بازی است. به‌عبارتی دیزگان ۶ ساعت میان‌پرده سینمایی دارد که بازیکنان در طول پیشروی خود در خط داستانی، با آن‌ها مواجه می‌شوند. در ادامه سم ویتور، شخصی که کاراکتر دیکان را به‌تصویر کشیده است، در حساب کاربری توییتر خود گفته است که میان‌پرده‌های سینمایی یا همان کات‌سین‌های بازی ۶ ساعت از مجموع زمان در نظر گرفته شده برای بخش کمپین را به‌خود اختصاص داده‌ است.

نظر شما کاربران زومجی چیست؟ بازی Days Gone در تاریخ ۶ اردیبهشت ماه (۲۶ آوریل) به‌صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 عرضه می‌شود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده