// سه شنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۵

نسخه موبایل بازی Forza تصادفا فاش شد

استودیوی Turn 10 تصادفا نسخه‌ی موبایلی از مجموعه‌ی مسابقه‌ای و ریسینگ Forza را با نام Forza Street لو داد.

به تازگی در یکی از انجمن‌های بازی ریسینگ Forza، در سایت Forza Motorsport، پستی منتشر شد که موضوع آن درباره‌ی گزارش هفتگی اتفاقات و رویدادهای بازی است. اما در قسمتی از این مطلب به جای آن که لینکی به صفحه‌ی یکی از برندگان ورزش‌های الکترونیکی مرتبط شود، به اشتباه به صفحه‌ی دیگری راه پیدا می‌کرد که در آن رسما از نسخه‌ی موبایلی مجموعه‌ی Forza صحبت می‌کرد. در این صفحه، حتی نام استودیوی توسعه‌دهنده‌ی بازی و توضیحاتی هم درج شده بود. این بازی با نام Forza Street فاش شده است و توضیحاتی آن هم به شرح زیر است:

بازی Forza Street با همکاری دو استودیوی Electric Square و شعبه بریتانیایی ما ساخته می‌شود. بازی طوری ساخته می‌شود تا بتواند انواع مختلفی از دستگاه‌های ویندوز 10، iOS و اندروید را پشتیبانی کند.

البته این اشتباه تاکنون برطرف شده است و دیگری اثری از آن نیست ولی با آمدن نام استودیوی Electric Square می‌توان حدس زد که نسخه‌ی موبایلی مجموعه‌ی Forza در حال ساخت است. این استودیو قبل‌تر با همکاری Microsoft Studios، بازی ریسینگ دیگری با نام Miami Street را برای ویندوز 10 در سال ۲۰۱۸ منتشر کرد بود. این موضوع احتمال حقیقت داشتن این نسخه از بازی را دوچندان می‌کند. البته همچنان هیچ خبری رسمی از سوی Turn 10، الکتریک اسکوئر یا مایکروسافت منتشر نشده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده