// دوشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۲

اولین رشته‌های حاضر در رویداد WCG 2019 اعلام شدند

فصل جدید مسابقات World Cyber Games که به اختصار WCG نامیده می‌شود بعد از پنج سال وقفه در سال ۲۰۱۹ برگزار خواهد شد.

در ماه سپتامبر سال میلادی گذشته بود که تیم برگزارکننده مسابقات World Cyber Games که به اختصار WCG نامیده می‌شود، خبر برگزاری فصل جدید مسابقات را در سال ۲۰۱۹ منتشر کرد. بعد از پنج سال وقفه، قرار است مرحله اصلی فصل جدید رویداد WCG از ۲۷ تیر ماه شروع شود و به مدت چهار روز میزبان بازیکنان ورزش الکترونیک شود. فصل جدید مسابقات قرار است با ایده‌های جدیدی همراه باشد و چندی پیش تیم برگزاری مسابقات برای افزایش جذابیت رویداد WCG 2019 آهنگ تم جدیدی را منتشر کرد که توسط DJ Steve Aoki ساخته شده است و Beyond the Game نام دارد.

در اخباری که قبلا منتشر شده بود، تیم برگزاری رویداد از حضور بخش‌هایی با محوریت واقعیت افزوده (AR)، واقعیت مجازی (VR) و روباتیک خبر داده بود. حال شاهد انتشار نام اولین سری بازی‌های بخش eSports رویداد هستیم که شامل بازی‌های Dota 2 ،Clash Royale و بازی چینی Honor of Kings است. چهارمین بازی اعلام شده، بازی قدیمی و پرطرفدار شرکت بلیزارد است که با نام Warcraft III: The Frozen Throne شناخته می‌شود.

اولین فصل مسابقات WCG در سال ۲۰۰۰ برگزار شد که به مدت ۱۴ سال به صورت متوالی شاهد برگزار شدن آن بودیم. آخرین فصل سری مسابقات World Cyber Games در سال ۲۰۱۳ به میزبانی کشور چین پیگیری شد. سیستم برگزاری این رویداد مانند سری مسابقات World Electronic Sports Games یا همان WESG بود که از استانداردهای مسابقات المپیک پیروی می‌کند و به دنبال ایجاد فضایی رقابتی بین ملیت‌ها است. در بین سال‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۰ می‌توان با قطعیت به این موضوع اشاره کرد که رویداد WCG مهم‌ترین رویداد بین‌المللی ورزش الکترونیک در جهان بوده است.


منبع esportsinsider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده