// دوشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۱

بازی Halo Infinite در نمایشگاه E3 2019 حضور دارد

بانی راس در جدیدترین گفت‌وگوی خود اعلام کرده است که بازی مورد انتظار Halo Infinite در نمایشگاه E3 2019 حضور دارد.

Halo Infinite را می‌توان یکی ازبازی‌های مورد انتظار دانست که هنوز مشخص نشده است که در چه تاریخی عرضه می‌شود. البته شایعاتی وجود دارند ازاین‌که Halo Infinite در سال ۲۰۱۹ عرضه خواهد شد. حال باتوجه به‌جدیدترین اخبار بازی، بانی راس، رئیس استودیو ۳۴۳ اینداستریز (343 Industries) اخیرا باسایت IGN گفت‌وگویی انجام داده است و در این مصاحبه در مورد Halo Infinite سخن گفته است.

بانی راس در گفت‌وگوی خود اعلام کرده است که کریس لی، کارگردان بازی Halo Infinite، در نمایشگاه E3 2019 جزئیات بیشتری از Halo Infinite منتشر خواهد کرد. هنوز مشخص نیست که کریس لی در مورد چه موضوعاتی صحبت خواهد کرد، اما یکی از مواردی که بانی راس آن را تایید کرده است، صحبت در مورد SlipSpace است که در واقع موتور جدید مجموعه Halo به شمار می‌رود. بازی Halo Infinite در رویداد E3 2018 رونمایی شد. در تریلر معرفی این بازی، گیم‌پلی یا بخش‌های داستانی به‌نمایش گذاشته نشد و تنها نمایی از جهان بازی را شاهد بودیم که قدرت موتور گرافیکی جدید بازی را نشان می‌داد.

باعث شگفتی نیست که Halo Infinite در رویداد سال جاری میلادی حضور دارد، اما دوست داریم اطلاعات دقیق و مهمی را شاهد باشیم. قرار دادن نام اینفینیت در جلوی Halo، از اتفاقات بزرگی خبر می‌دهد. همچنین بانی راس در توضیحات گذشته خود در مورد بخش چندنفره Halo 4 و داستان Halo 5: Guardians سخن گفته است که نتوانسته است آنطور که باید و شاید تمامی مخاطبان را راضی نگه دارد. با این‌حال امیدوار هستیم که هیلو اینفینیت بتواند در بخش چندنفره و داستانی، مخاطبان را راضی نگه دارد.

از دیگر اخبار حول بازی Halo Infinite می‌توان به‌گزارش‌های گذشته یکی از اینسایدرها اشاره کرد که گفته بود هیلو اینفینیت دارای المان‌های نقش‌آفرینی است. همچنین مایکروسافت این نسخه را به‌چشم یک بازسازی معنوی از مجموعه Halo نگاه می‌کند. از طرفی گزارش دیگری هم وجود دارد مبنی بر این‌که بخش داستانی و چندنفره هیلو اینفینیت به‌صورت جداگانه عرضه می‌شوند. در انتها نظر شما کاربران زومجی چیست؟ بازی Halo Infinite برای ایکس باکس وان و پی سی در دست ساخت است. نمایشگاه E3 2019 هم در تاریخ ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ (۱۱ ژوئن) آغاز می‌شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده