// جمعه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۱

کاور جدید بازی MLB The Show 19 رونمایی شد؛ برایس هارپر با لباس تیم فیلادلفیا فیلیز

با مشخص شدن تیم جدید برایس هارپر، طرح روی جلد جدید بازی MLB The Show 19 از طریق شبکه اجتماعی توییتر منتشر شد.

در اواسط هفته دوم آبان ماه سال جاری بود که چهاردهمین بازی سری MLB The Show تحت عنوان بازی بازی MLB The Show 19 معرفی شد. در زمان رونمایی از بازی مذکور به این دلیل که برایس هارپر با هیچ‌یک از تیم‌های حاضر در لیگ برتر بیسبال آمریکا قرارداد امضا نکرده بود، انتشار کاور نهایی به آینده موکول شد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، با اعلام تیم جدید برایس هارپر، طرح روی جلد نهایی بازی MLB The Show 19 منتشر شد.

برایس هارپر، از برترین بازیکنان تاریخ MLB محسوب می‌شود که از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۸ در تیم واشنگتن نشنالز حضور داشته و در این مدت موفقیت‌های متعددی از جمله جایزه با‌ارزش‌ترین بازیکن سال ۲۰۱۵ را کسب کرده است. این بازیکن با قراردادی ۱۳ ساله و به مبلغ ۳۳۰ میلیون دلار به تیم فیلادلفیا فیلیز پیوسته است. به واسطه این قرارداد برایس هارپر به گران‌قیمت‌ترین بازیکن در تاریخ MLB و دیگر لیگ‌های حرفه‌ای آمریکای شمالی تبدیل شده است. این رکورد پیش از این در اختیار جیانکارلو استانتون بود که در قراردادی ۱۳ ساله با مبلغ ۳۲۵ میلیون دلار به تیم میامی مارلینز ملحق شد. برایس هارپر در هر فصل مبلغ ۲۵.۴ میلیون دلار دریافت خواهد کرد که به موجب این مبلغ او در لیست بازیکنانی که در هر فصل بیشترین دستمزد را دریافت می‌کنند، در رتبه چهاردهم قرار گرفته است.

پس از اعلام پیوستن برایس هارپر به تیم فیلادلفیا فیلیز، صفحه رسمی بازی MLB The Show 19 در شبکه اجتماعی توییتر طرح روی جلد این بازی را منتشر کرد. این طرح با کاور پیشین که برایس هارپر را در حالی که یک هودی ساده به تن کرده، به تصویر می‌کشد، تفاوت دارد. در این طرح روی جلد، برایس هارپر  با لباس تیم اصلی فیلادلفیا فیلیز ظاهر شده است. کاور بازی MLB The Show 19 را در زیر مشاهده می‌کنید:

بازی MLB The Show 19

علاوه بر این در کانال پلی استیشن در وب سایت یوتیوب ویدیویی از برایس هارپر در تیم جدیدش منتشر شده که در زیر قابل تماشا است:

دانلود از آپارات

بازی MLB The Show 19 در تاریخ ۲۶ مارس (۶ فروردین) به صورت انحصاری روی کنسول پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد. هم‌اکنون می‌توانید با مراجعه به صفحه مربوطه در فروشگاه پلی استیشن و پرداخت مبلغ ۶۰ دلار اقدام به پیش‌خرید این بازی کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده