// پنجشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۰

فرار بزرگ، نامزد بخش مردمی هشتمین جشنواره بازی های ویدیویی ایران

بازی شوتر اول شخص «فرار بزرگ» به ویژه با جلوه‌های بصری و طراحی محیط قصد دارد تا دیدگاه بازیکنان را جلب کند.

تنها ۱۱ روز مانده به اختتامیه هشتمین جشنواره بازی های ویدیویی ایران، اکنون نوبت بازیکنان است تا با مراجعه به صفحه رای‌گیری بخش مردمی جشنواره هشتم، بازی‌های موردعلاقه خود در سه شاخه «بازی‌ مورد انتظار»، «بهترین بروزرسانی» و «بهترین بازی از نگاه مردم»‌ انتخاب کنند. بازی فرار بزرگ، ساخته استودیوی سولاریس یکی از آثاری است که در زیرشاخه «بهترین بازی از نگاه مردم» نامزد دریافت جایزه شده است.

فرار بزرگ یک بازی شوتر اول شخص است که به گفته سازندگان به ویژه به دلیل محیط‌های وسیع و متفاوتی که ارائه می‌دهد،‌ می‌تواند نظر علاقمندان را جلب کند. در این بازی باید در مراحل مختلف با استفاده از اسلحه‌ها گوناگون به نبرد با دشمنان بروید و با پیش‌روی در مراحل بازی، اهداف را به پایان برسانید. مراحل غیر خطی و جهان‌باز، حضور انواع و اقسام سلاح‌ و توجه ویژه سازندگان به ویژگی‌های بصری بازی از بوته‌ها گرفته تا انیمیشن کشته شدن دشمنان، ساخته استودیوی سولاریس را به محصولی مناسب برای نامزدی در جشنواره تبدیل کرده است. به گفته‌ی سازندگان اسلحه‌های به کار گرفته شده در بازی هرکدام با داشتن صدا و انیمیشن‌های مخصوص به خود، در هنگام استفاده حس خوبی را به بازیکن منتقل می‌کنند.

دانلود از آپارات

شما می‌توانید با مراجعه به صفحه‌ی بازی فرار بزرگ در وب‌سایت رسمی جشنواره، اطلاعات مربوط به آن را مشاهده کنید. علاوه بر این می‌توانید با ارسال عبارت IGF0087 به سامانه‌ی پیامکی 10008008800888 «فرار بزرگ» را به‌عنوان بهترین بازی از نگاه مردم انتخاب کنید.

درصورتی که بازی شما نیز در بخش مردمی جشنواره هشتم حضور دارد، لطفا پرس کیت خود را به ایمیل meysam[at]zoomg.ir ارسال کنید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده