نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۹

انتقام کرگدن؛ نامزد بخش مردمی هشتمین جشنواره بازی های ویدیویی ایران

انتقام کرگدن یک بازی رانر و از نامزد‌های بخش مردمی هشتمین جشنواره بازی‌های ویدیویی تهران است که در ادامه می‌توانید با آن آشنا شوید.

شکارچیان غیر قانونی با شکار بی‌رویه کرگدن‌های شاخ سفید، نسل آن‌ها را منقرض کرده‌اند و حال فقط یک کرگدن شاخ‌سفید روی زمین باقی مانده است. این کرگدن تصمیم می‌گیرد که با قوی‌تر کردن خود، انتقام دوستانش را گرفته و شاخ‌های آن‌ها را از شکارچیان پس بگیرد. «انتقام کرگدن» توسط استودیوی «ناطور گیمز» و با استفاده از موتور بازی‌سازی Unity ساخته شده و قصد دارد تجربه‌ای هیجان انگیز در سبک Running ارائه دهد.

برخلاف اکثر بازی‌های این سبک که شما باید از دست دشمنان فرار کنید، در اینجا کرگدن قصه ما به دنبال شکارچیان خواهد رفت تا آن‌ها را از بین ببرد؛ البته این شکارچیان مجهز به انواع ماشین‌های قدرتمند هستند و نابودی آن‌ها کار ساده‌ای نیست. با دو حرکت پرش و شاخ زدن باید در بازی پیشروی کنید. با استفاده از پرش از روی موانع و نیز بمب‌هایی که شکارچیان در مسیر می‌اندازند می‌پرید و با شاخ زدن در لحظه مناسب، کرگدن با سرعت بالا به سمت ماشین دشمن یورش برده و آن را از بین می‌برد.

انتقام کرگدن

بازی در سه منطقه جنگل، میدان جنگ و کوهستان دنبال می‌شود و هرچه جلوتر می روید با دشمنان قدرتمندتری روبه‌رو خواهید شد که حتی از بمب‌‌هایی که از آسمان فرو می‌ریزند نیز برای متوقف کردن شما استفاده می‌کنند. تنوع ماشین‌های دشمنان بالا است و در هر مرحله باید انتظار دشمن جدیدی را داشته باشید که نابودی هر یک از آن‌ها، راه و روش خود را دارد. در برخی از مراحل علاوه بر بمب‌ خوشه‌ای، ماشین دشمن نیز قوی‌تر از حالت عادی است و برای نابودی آن باید چندین مرتبه به آن ضربه بزنید که در این قسمت‌ها، سرعت و زمان‌بندی بسیار مهم هستند و با اولین اشتباه، کرگدن از بین خواهد رفت.

با جمع کردن سکه‌هایی که در طول مسیر قرار گرفته‌اند می‌توانید آیتم‌های ویژه‌ای برای کرگدن دریافت کنید؛ مانند آهن‌ربا که چند ثانیه تمام سکه‌ها را به سمت شما می‌کشاند یا سپر که برای لحظاتی، کرگدن را ضد ضربه می‌کند. تمامی آیتم‌ها تا چند سطح قابل ارتقا هستند که باعث می‌شود مدت زمان بیشتری از آن‌ها استفاده کنید. یکی از نکات جالب، در نظر گرفتن تعداد بسیار زیادی لباس مخصوص برای کرگدن است که از هالک و ماریو گرفته تا کرگدن خالکوبی شده و پلیس‌ ویژه را شامل می‌شود. با پیشروی در بازی یا استفاده از سکه‌ها این لباس‌ها در اختیار شما قرار می‌گیرند.

انتقام کرگدن

انتقام کرگدن، از نظر تکنیکی در سطح بالایی قرار دارد و طراحی محیط‌ها و دشمنان با کیفیت بسیار خوبی انجام شده است؛ همچنین بهره‌گیری از افکت‌های صوتی و موسیقی زیبا این بازی را به اثری با کیفیت تبدیل کرده است.

همچنین می‌توانید با ارسال عبارت IGF0029 به سامانه‌ی پیامکی 10008008800888 «انتقام کرگدن» را به‌عنوان مورد انتظارترین بازی سال انتخاب کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده