// سه شنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۳۰

اسکاپ، نامزد بخش مردمی هشتمین جشنواره بازی های ویدویی ایران

اسکاپ یکی از نامزد‌های بخش مردمی هشتمین جشنواره بازی های ویدویی ایران است که تنها توسط تیمی دو نفره ساخته شده است.

در حالی که تنها کمتر از دو هفته مانده به اختتامیه هشتمین جشنواره بازی های ویدیویی ایران، اکنون زمان آن رسیده تا بازی‌ها و بازی‌سازها در رقابتی تنگاتنگ برای جلب توجه بازیکنان در بخش مردمی جشنواره هشتم تلاش کنند. بخش مردی هشتمین جشنواره بازی‌های ویدیویی ایران امسال در سه‌شاخه «بازی‌های مورد انتظار»، «بهترین بروزرسانی» و «بهترین بازی از نگاه مردم»‌ برگزار می‌شود و بازیکنان می‌توانند در اندک زمان باقی‌مانده به بازی مورد علاقه خود در هر یک از سه‌شاخه رای دهند.

یکی از بازی‌های شاخه «بهترین بازی از نگاه مردم» در جشنواره هشتم، بازی پازل معمایی اسکاپ است که توسط تیم دونفره جش (Jash) متشکل از احمد عرفانی جهانبخش و امیر حسین شیخ الاسلام ساخته شده است. گفتنی است که مدل‌سازی، طراحی و برنامه‌نویسی این بازی به طور کلی توسط این تیم دو نفره انجام شده است. با توجه به محدودیت‌ها، توسعه‌دهندگان اسکاپ سعی‌ کرده‌اند تا به جای تمرکز روی محتوای بصری، اثری خلاقانه و متفاوت را خلق کنند. در این بازی باید یک مکعب را کنترل کنید تا با حرکت در جهت‌های مختلف در نهایت به سکوی روشن مرحله برسد. اهمیت سرعت و دقت برای حرکت از یک طرف و محاسبه امتیاز برای ورود به لیدربورد از طرف دیگر، چالش‌های مختلفی را در مقابل بازیکنان قرار می‌دهد.

دانلود از آپارات

اسکاپ در هشتمین جشنواره‌ی بازی‌های ویدیویی ایران در بخش بهترین بازی از نگاه مردم حضور دارد. در صورت تمایل می‌توانید در اینجا به بازی اسکاپ رای دهید. شما همچنین می‌توانید با ورود به سایت جشنواره بازی‌های ویدیویی ایران  نگاهی به لیست کامل نامزدهای هر یک از بخش‌های مردمی بیاندازید.

اگر بازی اندروید اسکاپ، مورد نظر شما است، با ارسال عبارت IGF0050 به سامانه‌ی پیامکی 10008008800888 «اسکاپ» را به‌عنوان بهترین بازی از نگاه مردم انتخاب کنید. در ادامه می‌توانید تصاویر این بازی را مشاهده کنید.

بازی اسکاپ Squp
بازی اسکاپ Squp
بازی اسکاپ Squp


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده