// سه شنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

فصل هشتم Fortnite با حال و هوای دزدان دریایی منتشر می‌شود

با توجه به تصاویری که از فصل هشتم فورتنایت در دسترس قرار گرفته است، به‌نظر می‌رسد فصل هشتم با حال و هوای دزدان دریایی عرضه می‌شود.

فصل هشتم بازی Fortnite در روز پنجشنبه ۹ اسفند ماه (۲۸ فوریه) در دسترس قرار می‌گیرد و اپیک گیمز با انتشار عکس‌های مختلف قصد دارد بازیکنان را با حال و هوای این فصل آشنا کند. با توجه به جدیدترین اخبار بازی، در ابتدا اپیک گیمز (Epic Games)، سازنده و ناشر Fortnite، در حساب کاربری توییتر خود با انتشار یک عکس قلاب‌های معروف دزدان دریایی را که به دست افراد متصل می‌شد، به‌نمایش گذاشت. همچنین در توضیحات این عکس اپیک گیمز از گنج‌ها و لوت‌های مختلف صحبت کرده است.

این در حالی است که عکس دوم یک مار را به‌تصویر می‌کشد. در توضیحات این عکس هم آمده است که مراقب موارد خطرناکی که اضافه می‌شوند، باشید. در انتهای توییت هر دو عکس هم زمان آغاز فصل هشتم فورتنایت نمایش داده شده است. حال باید منتظر ماند و ببینیم در روزهای آینده آیا تصاویر بیشتری از حال و هوای فصل بعدی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد یا خیر. در این میان اشاره کنم که بازیکنان فورتنایت تنها چند ساعت فرصت دارند تا بتل‌پس بازی را به‌صورت رایگان دریافت کنند.

در ادامه می توانید تصاویر منتشر شده را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را در مورد فصل هشتم فورتنایت با ما در میان بگذارید.

فصل هشتم Fortnite

فصل هشتم Fortnite


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده