نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۳

مرحله انتخابی جام جهانی Fortnite با جایزه ۱۰۰ میلیون دلاری به زودی آغاز می‌شود

مرحله‌ی گروهی جام جهانی بازی فورتنایت از اواخر فروردین شروع می‌شود؛ مسابقاتش هفتگی است و هر هفته یک میلیون دلار به برندگان اعطا می‌شود.

به تازگی و در جریان آخرین اخبار مسابقات و اخبار بازی، اطلاعاتی جدید از مسابقات جام جهانی بازی فورتنایت منتشر شده و حالا می‌دانیم که بازی‌های مقدماتی آن از تاریخ ۱۳ آوریل (۲۴ فروردین) به شکل هفتگی برگزار می‌شوند و هر هفته، جایزه‌ای بالغ بر ۱ میلیون دلار به برندگان اعطا خواهد شد. ۱۰۰ بازیکن برای بخش تک نفره (Solo) و ۵۰ تیم برای بخش دو نفره (Duos) انتخاب خواهند شد و در روزهای ۲۴ تا ۲۶ جولای (۲ تا ۴ مرداد) در مسابقاتی که مجموع جوایزش چیزی بالغ بر ۳۰ میلیون دلار می‌شود، در نیویورک مرحله‌ی بعدی مسابقات را برگزار می‌کنند. در این مرحله‌، هر بازیکن حداقل ۵۰ هزار دلار جایزه می‌برد و قهرمان بخش تک نفره، با جایزه‌ای ۳ میلیون دلاری محل مسابقات را ترک خواهد کرد.

کمپانی اپیک گیمز، سازنده‌ی بازی Fortnite، در این مدت تا پایان سال جاری میلادی، تورنمنت‌های مختلفی را برگزار می‌کند و با مادها و چالش‌های مختلف، بازیکنان را با اثرش درگیر خواهد کرد و آن‌ها را به چالش خواهد کشید؛ چالشی که به قهرمانش یک میلیون دلار جایزه می‌دهد. اپیک گیمز در یک اطلاعیه پیرامون موضوع ذکر شده، چنین چیزی را منتشر کرده است:

اپیک گیمز برای کسانی که در جام جهانی فورتنایت به طور مستقیم شرکت نمی‌کنند، محتویات مختلفی را در نظر گرفته و با چالش‌های مختلف در قالب‌ها و مادهای گوناگون در زمان برگزاری بازی‌های پایانی جام جهانی، بازیکنانش را وارد یک رقابت می‌کند. ما با همکاری با کشورهای مختلف، شرایط برگزاری مسابقات انتخابی را فراهم می‌کنیم تا به بهترین شکل ممکن، مسابقات برگزار شوند و جایزه صد میلیون دلاری [میان برندگانش] تقسیم شود.

داشتن ۱۳ سال یا بالاتر، شرط اصلی شرکت در این مسابقات خواهد بود. افراد زیر ۱۷ سال هم باید با ارا‌ئه‌ی یک رضایت‌نامه از سمت والدین خود در این رویداد بزرگ شرکت کنند.

شما کاربر زومجی دیدگاه خود پیرامون این موضوع را با ما در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده