// پنجشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۱

بخش ویدیو فروشگاه استیم از دسترس خارج می‌شود

فروشگاه استیم اعلام کرده است که به دلیل عدم استقبال کاربران از بخش ویدیو، این بخش بزودی از فروشگاه مذکور حذف خواهد شد.

بدون شک علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی با فروشگاه Steam (استیم) آشنا هستند؛ به طوری که بازی‌های پلتفرم PC (پی سی) را از طریق آن خریداری کرده‌اند یا از تخفیف‌های هیجان‌انگیزش بهره برده‌اند. چند سال پیش این فروشگاه میزبانی از بخش ویدیویی را آغاز کرده است که در قالب آن می‌توانستید فیلم‌های کوتاه و مستند را تماشا کنید. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، فروشگاه استیم اعلام کرده است که در آینده نزدیک این بخش کنار گذاشته می‌شود.

احتمالا شما هم مانند بسیاری از کاربران فروشگاه استیم از وجود چنین بخشی بی‌خبر بوده و به سراغ آن نرفته‌اید. فروشگاه استیم در بیانیه رسمی خود در رابطه با خارج شدن بخش ویدیو از دسترس کاربران، از کاربران کم تعداد آن به عنوان دلیل انجام چنین اقدامی نام برده است. این بیانیه به شرح زیر است:

از چند سال پیش ما تلاش کردیم که به واسطه ایجاد یک پلتفرم انتشار محتوای ویدیویی با پشتیبانی از محتویات رایگان و غیر رایگان، فروشگاه استیم را به ورای بازی‌های ویدیویی و نرم‌افزار گسترش دهیم. در بررسی مربوط به محتویات مشاهده شده توسط کاربران، به این نتیجه رسیدیم که لازم است روی ارائه محتویاتی که ارتباط مستقیم به حوزه‌ی بازی‌های ویدیویی دارند یا انتشار محتویات جانبی برای بازی‌ها و نرم‌افزار‌های به فروش رسیده در فروشگاه استیم تمرکز کنیم.

فروشگاه استیم در ادامه اعلام کرده است که محتویات ویدیویی مربوط به بازی‌ها و نرم‌افزار‌ها در صفحه هر بازی یا نرم افزار قرار می‌گیرند و ویدیو‌های غیر‌مرتبط با بازی‌های ویدیویی به صورت کامل از فروشگاه حذف و از دسترس خارج می‌شوند. با این حال اگر پیش از این ویدیویی را خریداری کرده باشید، امکان دانلود آن وجود خواهد داشت.


منبع Kotaku
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده