نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۲

ثبت نام دوره دپارتمان خبرنگاری ویدئوگیم در انستیتو ملی بازی‌سازی تمدید شد

ثبت نام دوره دپارتمان خبرنگاری ویدئوگیم که از چندی پیش آغاز شده بود، تا ۷ اسفند تمدید شد. 

دوره دپارتمان خبرنگاری ویدئوگیم قرار است به‌زودی در قالب کلاس‌هایی در دو شهر تهران و شیراز برگزار شود. در این دوره علاقه‌مندان به فعالیت در رسانه‌ها، این فرصت را خواهند داشت تا با حضور در کلاس‌ها اصول و قواعد این کار را یاد بگیرند و آماده فعالیت در رسانه‌های آنلاین، مولتی‌مدیا و مکتوب شوند. ثبت‌نام این دوره از چندی پیش آغاز شده بود و حال امروز اعلام شد که فرصت ثبت نام تا تاریخ ۷ اسفند تمدید شده است. علاقه‌مندان به ثبت نام می‌توانند با مراجعه به سایت ایوند به آدرس https://evand.com/events/videogamejournalism در این دوره ثبت نام کنند. 

هزینه پیش‌پرداخت ثبت نام ۱۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده و هزینه کلی دوره هم ۵۶۸ هزار تومان است که علاقه‌مندان پس از پرداخت پیش‌پرداخت در نظر گرفته‌شده، می‌توانند باقی مبلغ را در طول دوره تسویه کنند. این دوره در ۱۲ جلسه دو ساعته و در شهرهای تهران و شیراز برگزار خواهد شد. مربی دوره شیراز، سپهر ترابی از مجله بازی‌نامه و مربیان دوره تهران هم آرش حکیمی، نادر امرایی، امیر گلخانی و آرش عیاری خواهند بود. لازم به ذکر است که دانشجویان ۱۵ درصد تخفیف برای ثبت‌نام خواهند داشت. 

کلاس‌های این دوره از تاریخ ۸ اسفند آغاز خواهد شد و قرار است چهارشنبه هر هفته در ساعت‌ ۱۵ تا ۱۷ یا ۱۷ تا ۱۹ برگزار شوند. در صورتی که دوست دارید با این دوره بیش‌تر آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را بخوانید. 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده