نویسنده: آریا بهپور
// سه شنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۳

فروشگاه بازی ریزر قبل از رسیدن به یک سالگی تعطیل می‌شود

فروشگاه بازی ریزر که کدهای مخصوص استیم و Uplay را به مشترکین خود عرضه می‌کرد، بعد از ۱۰ ماه تعطیل خواهد شد.

کمپانی ریزر (Razer) در فروردین ۱۳۹۷ فروشگاه مجازی خود را راه‌اندازی کرد که تحت عنوان Razer Game Store به ارائه کدهای دانلود استیم و Uplay می‌پرداخت و تخفیف‌ها و جوایزی هم برای مشترکین خود در نظر گرفته بود. ولی اکنون در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که این فروشگاه بعد از گذشت تنها ۱۰ ماه از تأسیس آن، تعطیل خواهد شد.

ریزر در اطلاعیه‌ای به این موضوع اشاره کرده و تاریخ تعطیلی فروشگاه خود را ۲۸ فوریه (۹ اسفند) اعلام کرده است و این کار در راستای برنامه‌‌ریزی‌های ریزر برای تغییر و تحولات کمپانی انجام می‌شود. از آنجایی که محصولات فروشگاه بازی ریزر شامل کدهای استیم و Uplay می‌شدند، این تعطیلی مشکلی برای خریداران این کدها ایجاد نخواهد کرد و آن‌ها می‌توانند از کدهای خود استفاده کنند؛ حتی اگر کد مورد نظر برای پیش‌خرید بازی‌ها باشد. ولی اگر کدی خریداری کرده‌اید که هنوز فعال نشده است، باید آن را تا ۹ اسفند فعال کنید.

از طرف دیگر Razer Silver که سرویسی مبتنی بر پاداش به بازیکن‌ها است، بعد از تعطیلی فروشگاه ریزر هم قابلیت استفاده خواهد داشت. Razer Gold به عنوان سیستم اعتبار مجازی ریزر هم به راه خود ادامه خواهد داد و ریزر بعد از تعطیلی فروشگاه بازی خود، از طریق آن به دنبال راه‌های جدیدی برای ارائه محتویات جذاب در زمینه بازی‌های ویدیویی خواهد بود.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده