// سه شنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۱

اطلاعات جدیدی از بازی Astral Chain منتشر شد

استودیو پلاتینیوم گیمز در کنار انتشار تصاویر جدیدی از بازی انحصاری Astral Chain، جزئیات جدیدی از آن منتشر کرده است.

اواخر هفته گذشته استودیو PlatinumGames (پلاتینیوم گیمز) که به واسطه ساخت بازی‌های Bayonetta ،Metal Gear Rising: Revengeance و Nier: Automata در بین علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی شناخته شده است، از جدید‌ترین محصول خود تحت نام بازی Astral Chain رونمایی کرد. این بازی که در سبک هک اند اسلش ساخته شده است، در سال جاری به صورت انحصاری روی کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو سازنده تصاویر و جزئیات تازه‌ای از این بازی منتشر کرده است.

بازی Astral Chain در فضای سایبرپانک و در شهری چند‌فرهنگی به نام «آرک» (Ark) جریان دارد. باز شدن دروازه‌هایی به بعد‌های دیگر باعث شده است موجودات شیطانی وارد این شهر شده و خرابی به بار بیاورند. در این بازی در قالب یکی از اعضای یگان ویژه نیروی پلیس شهر آرک که با نام «نیورون» (Neuron) شناخته می‌شود، قرار می‌گیرید که وظیفه دارد با استفاده از سلاحی به نام «لیجن» (Legion) با مهاجمین وارد نبرد شوید. در بازی Astral Chain لیجن‌های متفاوتی وجود دارد که می‌توانید لیجن موردنظر خود را از بین آن‌ها انتخاب کنید.

استودیو پلاتینیوم گیمز امکان انتخاب از بین دو شخصیت مذکر و مونث را در اختیار بازیکنان گذاشته است. با انتخاب هر یک از این دو شخصیت که خواهر و برادر دو‌قلو هستند، شخصیت دیگر به عنوان نزدیک‌ترین هم‌تیمی ایفای نقش خواهد کرد. ماساکازو کاتسورا، طراح مانگا‌های Zetman و Video Girl Ai وظیفه طراحی پروتا‌گونیست‌ها و لیجن‌های بازی Astral Chain را بر عهده داشته است. جدید‌ترین تصاویر این بازی را در زیر مشاهده می‌کنید:

بازی Astral Chain در تاریخ ۳۰ آگوست ۲۰۱۹ (۸ شهریور ۱۳۹۸) به صورت انحصاری روی کنسول Nintendo Switch عرضه می‌شود. این بازی اولین تجربه کارگردانی تاکاهیسا تورا است که پیش از این به عنوان طراح در تیم تولید بازی Nier: Automata حضور داشته است. هیدکی کامیا، کارگردان بازی‌های Resident Evil 2، Devil May Cry و Bayonetta روی روند ساخت بازی مذکور نظارت خواهد داشت. بازی Astral Chain پس از بازی Bayonetta 3 دومین محصول در حال ساخت استودیو پلاتینیوم گیمز است که به صورت انحصاری روی کنسول نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. علاوه بر این استودیو ذکر شده مشغول ساخت بازی Babylon’s Fall است که روی پلتفرم‌های پی سی و پلی استیشن 4 منتشر می‌شود. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده