// سه شنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۱

احتمال عرضه کاراکترهای جدید و حالت Survival به بازی Apex Legends

بعضی از کاربران بازی Apex Legends با جست‌وجو در فایل‌های بازی متوجه وجود کاراکترهای جدید و حالت سروایول شده‌اند.

استودیو ریسپاون (Respawn Entertainment) با ساخت بازی Apex Legends نشان داد که مهارت خاصی در ساخت بازی‌های تیراندازی اول شخص دارد. ریسپاون به‌خوبی از بازی‌های خوش‌نام این سبک استفاده کرده است و با ترکیب‌شان در جهان Titanfall، اثری را خلق کرده که در هفته اول عرضه‌اش توانسته است ۲۵ میلیون کاربر را به‌ خود جذب کند. حال کاربران مشتاق این هستند که بدانند تیم سازنده برای آینده بازی چه محتویاتی را در نظر گرفته است.

با توجه به جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری RealApexLegends در توییتر اعلام کرده است که تعدادی از کاربران بازی Apex Legends با جست‌وجو درفایل‌های بازی متوجه محتویات جدیدی شده‌اند. مهم‌ترین موردی که در فایل‌های بازی به‌چشم خورده است، وجود کاراکترهای جدیدی است که با نام افسانه‌ها (Legends) در بازی شناخته می‌شوند. همچنین یک حالت سروایول هم در این فایل‌ها دیده شده است. متاسفانه مشخص نشده است که حالت سروایول Apex Legends چه مواردی را در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

با تمام این تفاسیر هنوز از سمت تیم سازنده موردی تایید نشده است و باید منتظر اخبار آینده حول بازی Apex Legends بمانیم. نظر شما کاربران زومجی چیست؟ آیا کاراکترهای جدید بازی به‌زودی معرفی می‌شوند؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده