نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۱

شایعه: نینتندو سوییچ وارد حوزه واقعیت مجازی خواهد شد

با توجه به اطلاعات منتشر شده در بلاگ Nintendo World Report، سرویس‌های واقعیت مجازی در قالب کیت‌های Nintendo Labo در سال جاری میلادی راهی نینتندو سوییچ می‌شوند.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار کنسول‌های بازی، بلاگ Nintendo World Report خبرها و اطلاعاتی تازه را از سرویس‌های جدید نینتندو سوییچ منتشر کرده که در میان آن‌ها، مورادی از جمله سرویس های واقعیت مجازی به چشم می‌خورند.

در این مطلب، به احتمال رونمایی از «چند طرح مرتبط با واقعیت مجازی» توسط نینتندو در سال ۲۰۱۹ میلادی اشاره شده است؛ طرح‌هایی که احتمالا در قالب کیت‌های Nintendo Labo در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. در ادامه‌ی این مطلب می‌خوانیم «برخی از بازی‌های انحصاری، منتخب و محبوب نینتندو سوییچ» در آینده‌ای نه چندان دور، احتمالا گزینه‌ پشتیبانی از واقعیت مجازی را دریافت خواهند کرد. گفتنی است این کیت‌های احتمالی نینتندو لبو که قرار است پای نینتندو سوییچ را به دنیای واقعیت مجازی باز کند، شباهت زیادی به دستگاه‌های VR کمپانی گوگل با نام Google Cardboard خواهند داشت.

با توجه به علاقه‌ای که نینتندو از گذشته تا به امروز مبنی بر ورود نینتندو سوییچ به حوزه‌ی واقعیت مجازی نشان داده، چنین اتفاقی اصلا دور از ذهن نیست و شاید در E3 بعدی به طور رسمی از آن رونمایی شود.

نظرات خود در این باره را با زومجی در میان بگذارید.


منبع VG274
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده