// سه شنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۱

Starladder پانزدهمین رویداد Major بازی CS:GO را برگزار می کند

تیم برگزاری Starladder مجوز برگزاری پانزدهمین میجور بازی Counter Strike: Global Offensive را از کمپانی ولو دریافت کرد.

مسابقات بزرگ بازی Counter Strike: Global Offensive همیشه جزو مهم‌ترین اتفاقات ورزش الکترونیک هستند و طرفداران زیادی در سراسر جهان آن‌ها را دنبال می‌کنند. کمپانی Valve در سال‌های اخیر با «مسئولین برگزاری رویدادهای» زیادی همکاری داشته است و حالا برای اولین بار قرار است که مجموعه Starladder یکی از رویدادهای Major بازی کانتر استرایک را برگزار کند. این رویداد با جایزه‌ای یک میلیون دلاری میزبان شانزده تیم برتر جهان می‌شود. هنوز اطلاعات دقیقی در مورد مسابقات منتشر نشده است و مهم‌ترین خبر فعلی، زمان و مکان برگزاری است. مرحله اصلی مسابقات در شهر برلین برگزار می‌شود که از تاریخ ۵ سپتامبر شروع می‌شود و به مدت چهار روز ادامه خواهد داشت.

تاریخ برگزاری مراحل مختلف
مراحل رویدادزمان برگزاری
مقدماتی اروپا و آمریکا۳۰-۲۶ تیر
مقدماتی آسیا و CIS۶-۳ مرداد
مرحله حذفی بخش مقدماتی۷ مرداد
بخش گروهی انتخابی ۲۹ مرداد - ۳ شهریور
بخش گروهی مرحله اصلی۱۰-۵ شهریور
براکت اصلی۱۷-۱۴ شهریور

مرحله اصلی رویداد قرار است به صورت حضوری (LAN) در شهر برلین برگزار شود. مرسدس بنز آرنا محل برگزاری مرحله اصلی رویداد است که با توجه به تغییراتی که در سالن اصلی رخ می‌دهد، این محل می‌تواند میزبان ۱۴ هزار تماشاچی باشد. مجموع جوایز مراحل مقدماتی (Minor) نیز همانند گذشته مبلغ ۵۰ هزار دلار است و تیم‌هایی که به مرحله اصلی راه پیدا کنند باید برای کسب بخشی از جایزه یک میلیون دلاری مسابقات با یکدیگر رقابت کنند.

در سال‌های اخیر کمپانی‌های مختلفی مانند ESL، ELEAGUE، PGL و FACEIT شانس برگزاری مسابقات مربوط به بازی‌های رقابتی کمپانی ولو را داشته‌اند. تیم برگزاری Starladder به خاطر برگزاری سری مسابقات StarSeries شناخته شده است که مراحل حضوری آن در خاک اکراین برگزار می‌شوند. برگزاری یک رویداد میجور برای مجموعه استارلدر بسیار اتفاق مهمی است که در صورت موفق بودن در آن، قطعا شاهد برگزاری مسابقات بیشتری در بخش بازی‌های رقابتی توسط این تیم خواهیم بود.


منبع starladder
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده