نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۱

THQ Nordic مالکیت استودیو سازنده بازی Kingdom Come: Deliverance را به‌دست آورد

در سالگرد یک سالگی انتشار بازی Kingdom Come: Deliverance، کمپانی THQ Nordic با خرید استودیو سازنده‌ی این بازی یعنی Warhorse Studios مالکیت تمامی بازی‌های آن‌ را به‌دست آورد.

در جریان آخرین اخبار بازی و در روزهایی که بازی Kingdom Come: Deliverance درحال جشن گرفتن سالگرد یک‌سالگی انتشارش است، کمپانی THQ Nordic (تی‌اچ‌کیو نوردیک) استودیو سازنده‌ی این بازی یعنی Warhorse Studios (وارهورس استودیوز) را خرید و حالا مالک تمام بازی‌های قبلی و بعدی آن‌ها خواهد بود.

در جریان یک نشست خبری تایید شد که یکی از زیرمجموعه‌های THQ Nordic که کمپانی Koch Media (کخ مدیا) باشد با مبلغی حدود ۳۳.۲ میلیون یورو، استودیو Warhorse Studios را خریده و آن را به زیرمجموعه‌های THQ Nordic اضافه کرده است. با توجه به اینکه کمپانی Deep Silver (دیپ سیلور) که از زیرمجموعه‌های Koch Media است (و همه‌ی آن‌ها زیر پرچم THQ Nordic هستند) بازی Kingdom Come: Deliverance را منتشر کرده، خریده‌ شدن وارهورس توسط کخ مدیا آنقدرها هم دور از ذهن نیست. کخ مدیا هم در جریان نشست مطبوعاتی که پیش‌تر ذکر شد، به این موضوع اشاره کرده که انتشار بازی در سالی که گذشت، ارتباطاتی موثر و مثبت را میان آن‌ها و وارهورس استودیوز ایجاد کرده که در پایان، به خرید این استودیو منجر شده است.

مدیر استودیو Warhorse Studios یعنی مارتین فریوالدسکی درباره‌ی انتقال صورت گرفته چنین گفته است:

انتخاب شدن به‌عنوان بخش از مجموعه‌ی بزرگ تی اچ کیو نوردیک یک قدم بلند و لحظه‌ای مهم برای استودیو ما است. ما کارمان را از یک استارت‌-آپ کوچک با افراد مشتاق شروع کردیم که دوست داشتند در چالش‌های بزرگ و بزرگ‌تر شرکت کنند و حالا اشتیاق کافی آن‌ها ما را به چنین جایگاهی رسانده است.

وی در ادامه به مراحل کیک‌استارتر بازی Kingdom Come: Deliverance اشاره کرد و گفت:

مهارت تیم سازنده‌ی بازی در کنار پشتیبانی سرمایه‌گذاران و حمایت همه‌جانبه‌ی هواداران در مرحله‌ی کیک‌استارتر بازی، به توسعه‌اش کمک کرد و کیفیت کار ما را به سطح جهانی رساند.

در کنار این موارد در این مصاحبه‌ی مطبوعاتی مشخص شد که فروش بازی Kingdom Come: Deliverance روی پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن 4 از ۲ میلیون نسخه عبور کرده است که برای اثری با آن شروع نه‌چندان خوب و مثبت قطعا عددی مناسب و امیدوارکننده است؛ همچنین مشخص شد که ۵۰۰ هزار نسخه از بسته‌های الحاقی بازی هم فروخته شده است که این هم عملکرد جالب توجه سازندگان بازی در پشتیبانی از اثرشان را نشان می‌دهد.

بازی Kingdom Come: Deliverance سال گذشته منتشر و در زومجی بررسی شد؛ این بازی نمره‌ی ۷ را در بررسی انجام شده دریافت کرد که در خلاصه‌ی آن، چنین می‌خوانیم:

Kingdom Come: Deliverance می‌توانست یکی از بهترین بازی‌های نقش آفرینی در چند وقت اخیر باشد، اما مشکلی که این بازی دارد این است که همیشه وقتی که می‌خواهید به آن نقطه اوج لذت بردن از بازی برسید، مشکلی، باگی یا هر چیز مختل‌کننده دیگری ظاهر می‌شود و تا حدودی توی ذوق‌تان می‌زند. به علاوه خیلی از بخش‌های بازی به استثنا داستان، ترکیبی از المان‌های مثبت و منفی هستند و همین باعث می‌شود تا بازی، بیش‌تر شبیه به یک اثر متوسط یا نهایتا نسبتا خوب به نظر برسد.

Kingdom Come: Delivrance برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی عرضه شده است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده