// جمعه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۱

جزئیات حالت آفلاین فروشگاه Epic Games اعلام شد

کمپانی اپیک گیمز در قالب پستی در وب‌ سایت رسمی این کمپانی، به توضیح و شرح حالت آفلاین فروشگاه Epic Games پرداخته است.

فروشگاه کمپانی اپیک گیمز موسوم به Epic Games Store مدت‌هاست که به دلایلی همچون ارائه سهم بیشتر از فروش به بازی‌سازان و دریافت حق پخش انحصاری نسخه پی سی برخی از بازی‌ها همچون Tom Clancy's The Division 2 و Metro Exodus صدر اخبار را در اختیار دارد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، کمپانی Epic Games با انتشار پستی در وب‌ سایت رسمی‌اش جزئیات ویژگی‌های جدید این فروشگاه را معرفی کرده است.

حالت آفلاین یکی از ویژگی‌های این پلتفرم است که بسیاری از کاربران متوجه وجود آن نشده‌اند. به دلیل تقاضای حجم گسترده‌ای از کاربران نسبت به اضافه شدن یک ویژگی که از مدت‌ها پیش در دسترس قرار گرفته است، کمپانی اپیک گیمز مجبور به ایجاد یک راهنما شده است. در پست مربوطه، کمپانی اپیک گیمز ضمن توضیح در رابطه با اینکه حتی در صورت اتصال به اینترنت نیز می‌توانید از حالت آفلاین استفاده کنید، روش‌های دسترسی به این حالت را توضیح داده است.

برای استفاده از حالت آفلاین در زمانی که اتصال اینترنت برقرار است، لازم است در صفحه ورود به فروشگاه Epic Games روی گزینه‌ Sign In Later کلیک کنید. در صورتی که قصد داشته باشید بدون اتصال اینترنت از فروشگاه اپیک گیمز بهره ببرید، با دو گزینه Retry و Skip Sign In رو‌به‌رو خواهید شد که با انتخاب گزینه دوم قادر به استفاده از حالت آفلاین هستید. نکته حائز اهمیت این است که در حالت آفلاین قادر به تجربه تمامی بازی‌ها نیستید. طبق پست معرفی این ویژگی «در حالی که اکثر بازی‌ها در حالت آفلاین بدون اشکال اجرا می‌شوند، اما امکان تجربه بازی‌هایی مانند Fortnite و Spellbreak وجود ندارد.»

در رابطه با ویژگی Pop-up، کمپانی اپیک گیمز اعلام کرده است که حین در دسترس قرار گرفتن یک بازی رایگان، کاربران فروشگاه اپیک گیمز یک اعلان دریافت خواهند کرد. این ویژگی از هفته آینده و به واسطه بازی Thimbleweed Park به فروشگاه اضافه می‌شود و کاربران فروشگاه ذکر شده می‌توانند در سریع‌ترین زمان از رایگان شدن بازی‌ها مطلع شوند. در صورت عدم رضایت نسبت به این امر می‌توانید از طریق تنظیمات این ویژگی را غیر‌فعال کنید.

پست معرفی حالت آفلاین فروشگاه اپیک گیمز، نشان‌دهنده تعهد کمپانی اپیک گیمز نسبت به یاری‌رسانی به کاربران در راستای بهره‌گیری از یک ویژگی کمتر استفاده شده است. همچنین استفاده از این پست برای ارائه توضیحات در رابطه با ویژگی Pop-up را می‌توان به معنای آگاهی این کمپانی نسبت به لزوم ارائه اطلاعات مربوط به فروشگاه به شیوه‌های بهتر و موثر‌ است.

از دیگر خبر‌های مرتبط با فروشگاه اپیک گیمز می‌توان به عرضه انحصاری نسخه پی سی دنباله معنوی بازی Burnout یعنی بازی Dangerous Driving، ابراز نارضایتی استیم از انحصاری شدن Metro Exodus در فروشگاه ذکر شده و اضافه شدن بازی Dauntless به این فروشگاه اشاره کرد.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده