// جمعه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱

بازی Human Fall Flat پس از فروش قابل توجه خود برای موبایل پورت می‌شود

بازی Human Fall Flat پس از فروش موفقیت‌ آمیزش با همکاری استودیو 505Games برای دستگاه‌های موبایل توسعه داده می‌شود.

مدتی است که از عرضه‌ بازی مستقل Human Fall Flat می‌گذرد و این بازی در طول این مدت با استقبال خوبی روبرو شده است. این بازی ساخت استودیو No Brakes Games است و توسط شرکت Curve Digital برای پلتفرم PC عرضه شد. چندی پیش این بازی برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و نینتندو سوییچ هم عرضه شد. حال این بازی موفق به فروش بیش از ۵ میلیون نسخه از زمان عرضه شده است. گفتنی است که این بازی در سال ۲۰۱۶ وارد بازار شد.

با رسیدن به این آمار در فروش، نسخه‌ موبایل Human Fall Flat با کمک استودیوهای 505Games و Codeglue ساخته می‌شود. نیل رالی، مدیر استودیوی ۵۰۵ گیمز، در این زمینه گفت:

قصد داریم تا یکی از بازی‌های بزرگ Curve Digital را در دسترس کاربران بیشتری قرار دهیم. ما مهارت بهینه‌سازی بازی‌های کامپیوتر و کنسول را برای صفحه‌های لمسی در اختیار داریم و اطمینان می‌دهیم که رابط کاربری و ورودی‌های گیم‌‌پلی مانند نسخه‌های دیگر این بازی، ساده و راحت باشد.

البته هنوز اطلاعاتی از تاریخ و پلتفرم‌های نسخه‌ موبایل این بازی در دسترس نیست ولی می‌توان حدس زد که این نسخه از بازی Human Fall Flat برای اندروید یا iOS منتشر خواهد شد. در حال حاضر نسخه‌ی PC و کنسولی این بازی با قیمت ۱۴.۹۹ دلار به فروش می‌رسد.


منبع DualSHOCKERS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده