نویسنده: آریا بهپور
// پنجشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۷

بازی Darksiders 3 فروش مناسبی داشته و به سوددهی رسیده است

بازی Darksiders 3 با وجود نقدها و امتیازهای نه‌چندان جالب، با استقبال خوبی از طرف هواداران مواجه شده و انتظارات THQ Nordic را برآورده کرده است.

کمپانی تی اچ کیو نوردیک (THQ Nordic) به تازگی گزارش مالی خود برای سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۱۸ را منتشر کرده است و طبق این اطلاعات، بزرگ‌ترین بازی آن‌ها در این محدوده زمانی یعنی دارک‌سایدرز 3 (Darksiders 3) با استقبال خیلی خوبی از طرف هواداران این مجموعه همراه شده است.

در این گزارش به افزایش درآمد کمپانی در این بازه‌ی زمانی اشاره شده که به لطف عرضه بازی‌هایی مثل دارک‌ سایدرز 3، حدود ۳۸ درصد نسبت به قبل بالاتر رفته است. همچنین گفته شده که این بازی عملکردی مطابق انتظارات مدیران کمپانی داشته و موفق شده است همه هزینه‌های ساخت و بازاریابی خود را جبران کند و به مرحله سوددهی برسد. همین‌طور DLC بازی که در آینده عرضه خواهد شد هم به درآمد حاصل از آن کمک خواهد کرد.

تی اچ کیو نوردیک در ادامه به این نکته اشاره می‌کند که سری دارک سایدرز یکی از IPهای کلیدی کمپانی است که این جمله در کنار فروش مناسب دارک‌سایدرز 3 به طرفداران بازی این نوید را می‌دهد که در آینده می‌توانند منتظر نسخه‌ چهارم بازی هم باشند تا اولین بخش از ماجراهای این بازی تکمیل شود و هرکدام از سواران آخرالزمان نسخه مخصوص خود را داشته باشند.

در عین حال که خبر موفقیت دارک سایدرز 3 خوشحال‌کننده است، ولی امید می‌رود سازندگان بازی در استودیو گان فایر گیمز (Gunfire Games) در بازی بعدی به رفع ایرادات نسخه سوم بپردازند؛ نسخه‌ای که هرچند طرفداران دارک‌سایدرز از آن لذت بردند، ولی با ایرادات ریز و درشتی همراه بود.

این روزها نسخه سوییچ بازی Darksiders: Warmastered Edition هم آخرین مراحل آماده‌سازی را پشت سر می‌گذارد و در تاریخ ۲ آوریل (۱۳ فروردین ۱۳۹۸) برای کنسول نینتندو منتشر خواهد شد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده