// پنجشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۱

جایزه یک میلیون دلاری برای مسابقات Clash of Clans World Championship

کمپانی Supercell با همکاری ESL، مسابقات Clash of Clans World Championship را به همراه یک میلیون دلار جایزه برگزار می‌کنند.

برگزارکننده و شرکت تولیدی ESL قرار است با همکاری کمپانی Supercell، توسعه‌دهنده بازی کلش آف کلنز، رویدادی را به نام Clash of Clans World Championship میزبانی کند. مسابقات مربوط به جام‌جهانی کلش آف کلنز از اول ماه مارس (۱۰ اسفند) شروع می‌شود و به مدت ۶ ماه ادامه خواهد داشت. مجموع جوایز رویداد یک میلیون دلار است که بین هشت تیم برتر تقسیم می‌شود.

از مجموع هشت تیمی که به مرحله اصلی راه پیدا می‌کنند، چهار تیم از بخش مسابقات آزادی که در داخل بازی برگزار می‌شود، جواز حضور در مراحل بالاتر را کسب خواهند کرد. شرکت در مسابقات آزاد بازی برای تمامی علاقه‌مندان امکان‌پذیر است. چهار تیم دیگر از بخش مقدماتی مسابقاتی که توسط ESL برگزار می‌شود، انتخاب می‌شوند و در نهایت هشت تیم به رویداد ماهانه‌ای که در لهستان برگزار خواهد شد، راه پیدا می‌کنند. لازم به ذکر است که فرمت بازی‌ها به صورت تیمی (5v5) است.

در پایان ۶ تیم برتر مسابقات ماهانه جواز حضور در مرحله آخر را به‌دست می‌آورند و دو تیم دیگر توسط Supercell و طرفداران بازی Clash of Clans انتخاب خواهند شد.

مرحله نهایی جام جهانی بازی Clash of Clans با حضور تماشاچیان درون سالن و هم‌زمان با یکی از رویدادهای مهم کمپانی ESL در کشور آلمان برگزار می‌شود که زمان آن در آینده نزدیک اعلام خواهد شد.

سال گذشته مرحله اصلی جام‌جهانی مسابقات Clash Royale در توکیو، پایتخت ژاپن برگزار شد که می‌توان از آن به عنوان مهم‌ترین رویدادی که Supercell در سال‌های اخیر میزبانی کرده است، یاد کرد. شرکت سوپرسل با داشتن دو بازی مطرح روی پلتفرم موبایل، جوایز قابل تحسینی را برای طرفداران بازی‌های خود در نظر گرفته است و در ماه‌های اخیر با جذب تیم‌های مطرح ورزش الکترونیک مانند NRG ،Cloud9 و Complexity سطح رقابتی بازی را افزایش داده است. در حال حاضر بازی‌های زیادی مانند Vainglory در تلاش هستند که به عنوان یک بازی موبایل، جایگاه خود را در بخش eSports پیدا کنند و نکته جالب ساخته شدن نسخه موبایل بازی‌های پرطرفداری مانند PUBG و Fortnite است که در ماه‌های اخیر مسابقات خاص خود را به همراه داشته‌اند.


منبع eslgaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده