// چهار شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۰

آپدیت جدید بخش آنلاین بازی Red Dead Redemption 2 معرفی شد

کمپانی راک استار گیمز اعلام کرد که آپدیت جدیدی برای بخش Online بازی Red Dead Redemption 2 منتشر می‌شود و محتوایی همچون ماموریت ها و رویداد‌های مختلف ضمیمه آن شده است.

بخش آنلاین بازی Red Dead Redemption 2 با اینکه هنوز در قالب نسخه بتا در دسترس  است اما در آن سو کمپانی راک استار (Rockstar Games) در حال توسعه محتوا برای آن است. آپدیت جدیدی به همراه ویژگی‌های تازه در تاریخ ۲۶ فوریه (۷ اسفند ماه) برای نسخه‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان این بازی منتشر می‌شود. این به‌روزرسانی شامل محتویاتی همچون سیستم جدید قانون و باونتی، تغییراتی در نقشه کوچک یا همان مینی مپ، سلاح‌ها و غیره می‌شود.

سیستم Law and Bounty& عملکرد یکسانی مشابه به بخش کمپین دارد. به طور مثال مرتکب شدن به جرم‌هایی همچون کشتن دوستان باعث می‌شود که باونتی شما افزایش  و افتخار شما کاهش یابد. البته جرم‌های سبک‌تر تنها روی سیستم افتخار شما تاثیر می‌گذارد و باونتی شما را افزایش نمی‌دهد. اگر میزان باونتی شما به حد نصابی برسد، دستور مرگ شما صادر می‌شود و شکارچی‌های باونتی که در قالب NPCها در بازی حضور دارند به دنبال شما می‌آیند تا نابودتان بکنند.

البته انجام چنین کار‌هایی باعث می‌شود که در کنار دیگر کاربران شما جلوه برجسته‌ای به خود بگیرید. همچنین تغییراتی روی مینی مپ انجام شده است که در این راستا همکاری می‌کند. بازیکنانی که به طور ممتد کاربران یا اسب‌هایشان را در بخش‌های دیگر به قتل می‌رسانند، رویدادها و رقابت‌های رایگان، در قالب‌ نقطه‌ای تاریکی در نقشه کوچک نمایش داده می‌شود. از طرفی نقطه‌های آبی بازیکنان پرافتخار را نشان می‌دهد، در حالی که نقطه‌های قرمز نشان‌گر کاربرانی است که مرتکب جرم‌های بزرگی شده‌اند.

در کنار این موارد، سیستم پدیدار شدن بازیکنان روی نقشه نیز تغییر پیدا کرده است. به گفته سازندگان، کاربرانی که در بازه ۱۵۰ متری شما قرار گرفته باشند در نقشه نشان داده می‌شوند و اگر کاربری دورتر از این میدان دید باشد، تنها در صورت شلیک کردن در نقشه پدیدار می‌شود. همچنین سازندگان خاطر نشان کردند که به طور مثال بازیکنانی که در شهر یا نقاط دیگر هستند در نقشه دیده نمی‌شوند. سازندگان افزودند که این موضوع باعث می‌شود که کاربران از راه دور به طور ممتد بازیکنان را زیر هدف قرار نگیرند و در مجموع شاهد رفتارهای مثبت‌تری از انجمن‌ها باشیم.

چالش‌های روزانه نیز به همراه این آپدیت در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد که فعالیت‌های مختلفی را در دسترس قرار می‌دهد. این فعالیت‌ها شامل شکار و پوست کندن حیوانات، پاکسازی پایگاه‌ها و جستجوی گیاهان خلاصه می‌شود. ماموریت‌های یاد شده ناگت‌های طلایی و XP برای بازیکنان در نظر گرفته است. با مراجعه به بلاگ رسمی راک استار می‌توانید از جزئيات کامل این آپدیت با خبر شوید.

بازی Red Dead Redemption 2 در زومجی نمره کامل ۱۰ را از آن خود کرد. با کلیک روی این لینک می‌توانید به مقاله بررسی مراجعه کنید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است.

Red Dead Redemption 2 دقیقا همان تجربه‌ای است که از شرکت راک‌استار و از یک بازی در اواخر نسل هشتم انتظار داریم؛ اثری چشم‌نواز، درگیر‌کننده و سراسر شگفتی که نه فقط بازی کردن آن لذت زیادی دارد، که حتی قرار است برای سال‌های طولانی بازی‌های مختلفی از استاندارد‌هایی تعیین‌شده توسط این بازی استفاده کنند. Red Dead Redemption 2 بازی‌ای است که هر گیمری، فارغ از اینکه علاقه‌مند چه سبکی باشد، باید آن را تجربه کند. 


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده