// چهار شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۰

The King of Fighters XIII و Orcs Must Die به سرویس Backwards Compatibility اضافه شدند

کاربران ایکس باکس وان هم‌ اکنون می‌توانند دو بازی The King of Fighters XIII و Orcs Must Die را از طریق ویژگی Backwards Compatibility تجربه کنند.

مایکروسافت به‌ صورت ماهیانه بازی‌های مختلفی را به سرویس Backwards Compatibility اضافه می‌کند تا کاربران ایکس باکس وان بتوانند از بازی‌های نسل هفتمی بیشتری روی کنسول نسل هشتمی‌شان استفاده کنند. حال با توجه به جدیدترین اخبار بازی، میجر نلسون بازی‌های جدید Backwards Compatibility را معرفی کرده است.

اولین بازی اضافه شده به لیست بازی‌های این سرویس، بازی The King of Fighters XIII که در سال ۲۰۱۱ عرضه شده بود. این بازی مبارزه‌ای با مکانیزم‌ها و ویژگی‌های خود به‌ خوبی توانسته بود مشکلات نسخه دوازدهم را رفع کند و به یکی از بهترین بازی‌های مبارزه‌ای نسل هفتم تبدیل شود. این در حالی است که Orcs Must Die دومین بازی اضافه شده به سرویس Backwards Compatibility است. Orcs Must Die یک بازی سبک دفاع از قلعه است که بازیکنان در نقش یک جادوگر مبارز قرار می‌گرفتند و باید از قلعه خود در مقابل حمله غول‌ها دفاع می‌کردند.

کاربرانی که دیسک‌های ایکس باکس 360 بازی‌های ذکر شده را دارند، می‌توانند به‌راحتی آن‌ها را از طریق Xbox One تجربه کنند. همچنین آن دسته از افرادی که این بازی‌ها را به‌ صورت دیجیتالی خریداری کرده بودند، با مراجعه به لیست بازی‌های خود می‌توانند Orcs Must Die و The King of Fighters XIII را به‌رایگان دانلود و تجربه کنند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده