نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۴

نسخه جدید Call of Duty دارای بخش داستانی خواهد بود

اکتیویژن ضمن تایید نسخه جدید مجموعه Call of Duty برای سال ۲۰۱۹، اعلام کرد که این بازی دارای بخش داستانی خواهد بود.

اکتیویژن و تری‌آرک سال گذشته با حذف بخش داستانی از بازی Call of Duty: Black Ops 4، باعث ناراحتی بخشی از طرفداران این مجموعه شدند. با اینکه در نهایت اثر منتشر‌شده بازی با‌کیفیتی بود، اما هنوز هم جای خالی یک بخش داستانی خوب در آن حس می‌شد. حال در جریان جدید‌ترین اخبار بازی، اکتیویژن در بخشی از گزارش مالی خود، نسخه جدید مجموعه کالاف دیوتی را تایید کرده که قرار است در سال ۲۰۱۹ منتشر شود و توسط استودیو اینفینتی وارد هم ساخته می‌شود. 

اما خبر خوب برای علاقه‌مندان به بخش داستانی این بازی‌ها، این است که سازندگان تایید کرده‌اند نسخه‌ای که در سال ۲۰۱۹ منتشر می‌شود، دارای بخش داستانی خواهد بود. البته جزییات بیش‌تری در این مورد منتشر نشده است. همچنین در ادامه اعلام شد که این نسخه دارای یک بخش چندنفره بزرگ و همچنین حالت‌های Co-Op هم خواهد بود. 

هنوز مشخص نیست که نسخه جدید کالاف دیوتی یک قسمت کاملا جدید خواهد بود یا دنباله یکی از زیر مجموعه‌های این سری، با این حال اکتیویژن اعلام کرده که نسخه جدید، ریشه در تاریخ این مجموعه دارد که همین موضوع هم این شایعه را که بازی قرار است Modern Warfare 4 باشد، ممکن می‌کند. با این حال باز باید منتظر انتشار اطلاعات دقیق‌تر در این رابطه باشیم. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده