// چهار شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۱

آپدیت بازی ‌Battlefield 5 با محوریت حالت مشارکتی امروز منتشر می‌ شود

امروز جدیدترین آپدیت بازی Battlefield V در دسترس قرار خواهد گرفت و حالت مورد انتظار Combined Arms به بازی اضافه می‌شود.

یکی از مواردی که کاربران خواهان تجربه‌‌اش بودند، حالت مشارکتی (کوآپ) بازی ‌Battlefield V بود، اما استودیو دایس (EA Dice)، سازنده بازی بتلفیلد V، گفته بود که این حالت در آینده و پس از عرضه‌ی رسمی بازی در دسترس قرار می‌گیرد.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی امروز آپدیت جدیدی برای بازی Battlefield 5 منتشر می‌شود. در جریان این آپدیت شاهد اضافه شدن حالت کوآپ Combined Arms هستیم. حالت Combined Arms شامل چهار نقشه می‌شود که در هر محیط چهار ماموریت مختلف برای بازیکنان در نظر گرفته شده است. با این‌حال هنوز اطلاعات زیادی از این حالت منتشر نشده است و استودیو دایس اعلام کرده است که با عرضه‌ی حالت Combined Arms اطلاعات بیشتری را با طرفداران در میان می‌گذارد. همچنین تاریخ انتشار دقیقی برای آپدیت مورد نظر مشخص نشده است.

از دیگر ویژگی‌های به‌روزرسانی پیش روی بازی بتلفیلد 5 می‌توان به بهبود یافتن نت کد بازی اشاره کرد. همچنین یک ویدیو هم منتشر شده است که در آن بازیکنان می‌توانند نحوه بهبود نت کد، زمان کشتن و زمان کشته شدن را مشاهده کنند.

دانلود ویدیو از آپارات

همچنین محتویات دیگری نیز با این آپدیت برای کاربران پی سی در نظر گرفته شده است. مهم‌ترین مورد، اضافه شدن پشتیبانی از ویژگی DLSS و بهبود عملکرد کارت گرافیک‌ حین استفاده از ری تریسینگ (Ray Tracing) است. البته این ویژگی تنها برای کارت‌های سری RTX کمپانی انویدیا در نظر گرفته شده است. برای مشاهده‌ی جزئيات کامل آپدیت امروز بازی ‌Battlefield V می‌توانید به سایت منبع خبری مراجعه کنید. همچنین در ادامه می‌توانید ویدیو گیم‌پلی بازی روی کارت گرافیک‌های سری RTX را در زومجی تماشا کنید و نظر خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده