// سه شنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۲

دیزنی لند پاریس از میزبانان مسابقات Dota 2 خواهد بود

به نظر می‌رسد که فرانسوی‌ها قرار است اولین رویداد میجور خود را در بازی Dota 2 تجربه و باز هم توجهات طرفداران ورزش الکترونیک را جلب کنند.

دیزنی لند پاریس به دنبال میزبانی از یک رویداد مهم دیگر در ورزش الکترونیک است. فصل جدید مسابقات بازی Dota 2 چند ماهی است که شروع شده است، ولی با این حال هنوز محل برگزاری دو رویداد میجور پایانی فصل اعلام نشده است. حال با توجه به انتشار یک آگهی استخدام با هدف فعالیت در بخش eSports، به نظر می‌رسد که فرانسه قرار است برای اولین بار میزبان یک رویداد مهم در بازی دوتا 2 باشد.

در صورت قطعی شدن موضوع، بایستی منتظر معرفی رویدادی جدید با نام Dota 2 Major Paris باشیم. مسئولیت برگزاری مراحل مختلف رویداد بر عهده گروه Mars Media است که طرفداران بازی آن‌ها را به خاطر برگزاری سری مسابقات MDL به خوبی می‌شناسند. هنوز اطلاعات دقیقی از نوع برگزاری رویداد در دسترس نیست. چیزی که قطعیت دارد، قرار است Dota 2 Major Paris به عنوان یکی از دو رویداد میجور نهایی فصل برگزار شود. دو رویداد پایانی فصل جدید بازی Dota 2 قرار است در بازه‌های زمانی ۲-۱۲ می (۱۲-۲۲ اردیبهشت) و ۲۰-۳۰ ژوئن (۳۰ خرداد تا ۹ تیر) برگزار شوند.

همانطور که بالاتر اشاره شد، این اولین میزبانی فرانسوی‌ها از یک رویداد بزرگ در ورزش الکترونیک نخواهد بود و دیزنی در گذشته نه چندان دوری میزبان رویدادهای مهمی مانند لیگ بازی Overwatch و فینال مسابقات Injustice 2 Pro Series در شبکه خود که با نام Disney XD شناخته می‌شود، بوده است. با توجه به اینکه بازی League of Legends قبل از بازی Dota 2 رویداد خود را در کشور فرانسه تجربه کرده است، می‌توان انتظار یک رقابت جالب را بین دو بازی جنجالی در سبک MOBA شاهد بود. 

در حال حاضر نزدیک‌ترین رویداد میجور بازی Dota 2، یازدهمین فصل مسابقات DreamLeague است که با جایزه‌ای یک میلیون دلاری در ماه میلادی آینده به میزبانی استکهلم، پایتخت سوئد برگزار خواهد شد. تاکنون پانزده تیم از مجموع شانزده تیمی که به مرحله اصلی رویداد راه پیدا خواهند کرد، مشخص شده است و تیم‌هایی مانند Virtus Pro ،Secret ،Liquid ،PSG.LGD و Evil Geniuses قرار است در این رویداد حضور داشته باشند. آخرین تیمی که به مرحله اصلی راه پیدا خواهد کرد، قهرمان رویداد Starladder ImbaTV Dota 2 Minor است.


منبع esportsinsider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده