// سه شنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۱

تعداد کاربران Apex Legends از مرز ۲۵ میلیون نفر گذشت

وینس زامپلا به‌تازگی اعلام کرده است که پس از گذشت یک هفته تعداد بازیکنان Apex Legends از مرز ۲۵ میلیون نفر گذشته است.

بازی Apex Legends به‌صورت غافل‌گیرانه‌ای عرضه شد و توانست عملکرد بسیار خوبی را از خود به‌نمایش بگذارد. این بازی در ۷۲ ساعت اول عرضه‌اش توانست بیش از ۲.۵ میلیون کاربر را به خود جذب کند. حال با توجه به اخبار بازی، یک هفته از عرضه‌ی Apex Legends گذشته است و این بازی توانسته است از نظر تعداد بازیکنان رکورد جدیدی را به‌نام خود ثبت کند.

وینس زامپلا، مدیرعامل استودیو ریسپاون، اعلام کرده است که تعداد بازیکنان بازی Apex Legends از مرز ۲۵ میلیون نفر عبور کرده است. همچنین وی در ادامه به این مورد اشاره کرده است که در طول هفته گذشته، بیش‌ترین تعداد بازیکن همزمان بازی ۲ میلیون نفر بوده است. وینس زامپلا در این باره می‌گوید:

از طرف تمامی اعضای استودیو ریسپاون از هواداران تشکر می‌کنم. هیجان جامعه کاربری بازی برای Apex Legends قابل لمس است و ما از اینجا آن را حس می‌کنیم. بدون شما هواداران نمی‌توانستیم به‌جایی که الان هستیم برسیم و به نگه داشتن شما در این ماجراجویی ادامه خواهیم داد.

تا به امروز، Apex Legends یکی از بزرگ‌ترین و شگفت‌زده‌ترین عرضه‌ها را به‌خود اختصاص داده است. همچنین با وجود Fortnite که هم‌اکنون به یک پدیده تبدیل شده است، Apex Legends روزبه‌روز در حال گسترش یافتن در بازار است. این بازی یک‌شبه توانست در پلتفرم‌هایی مثل توییچ رتبه اول را از آن خود کند و به یکی از بازی‌های پرمخاطب بازار تبدیل شود. با این تفاسیر باید منتظر ماند و دید استودیو ریسپاون در آینده با چه محتویاتی مخاطبان خود را سرگرم نگه می‌دارد.

نظر شما کاربران زومجی در مورد بازی Apex Legends چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده