نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۹

تصاویر جدید Days Gone با محوریت شخصیت‌های دیکون و سارا

استودیو سونی بند تصاویر دلپذیر جدیدی را از بازی Days Gone به اشتراک گذاشت که رابطه دیکون و سارا را به تصویر می‌کشد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو سونی بِند تعدادی تصویر و جزئیات جدیدی از داستان بازی Days Gone منتشر کرده است که اطلاعات بیشتری را از رابطه بین دیکون، شخصیت اصلی بازی و نامزدش سارا در اختیار می‌گذارد. در وب‌سایت رسمی پلی‌استیشن نیز جزئیات جدیدی از چگونگی گره خوردن داستان دیکون و سارا قابل مشاهده است که به شرح زیر است:

دیکون سنت جان و سارا ویتاکر زوج عجیب و غریبی بودند: دیکون از حومه «اورگان» و عضو یک گروه موتورسوار خلافکار بود و در طرف مقابل سارا اهل سیاتل و یک گیاه‌شناس دارای مدرک بیوشیمی بود، اما درست از لحظه‌ای که آن‌ها یکدیگر را در جاده‌های فرعی «فِروِل اورگان» ملاقات کردند، دیگر جدایی‌ناپذیر شدند. حال آن‌ها آماده هستند تا شهر را ترک کنند و با مرحله بعدی زندگی‌شان به عنوان زن و مرد روبه‌رو شوند.

Days Gone

به نظر می‌رسد که در هفته‌های آتی و پیش از عرضه بازی Days Gone شاهد انتشار جزئیات بیشتری از داستان این اثر در اینستاگرام و فیسبوک خواهیم بود. نکته جالب ماجرا این است که این خبر را می‌توان اولین خبری دانست که ربطی به فریکرها یا همان دشمنان وحشتناک بازی Days Gone ندارد. همچنین، با توجه به تصاویر، ظاهرا این عکس‌ها مربوط به دوره‌ای قبل از به هرج‌ومرج کشیده شدن دنیا بر اثر بیماری فراگیر جهانی است. مطمئنا بسیاری از طرفداران می‌خواهند بدانند که چگونه رابطه دیکون و سارا نقشی را در داستان کلی ایفا می‌کند و نهایتا این رابطه در چه جایی به پایان می‌رسد.

بازی Days Gone اولین بازی استودیو سونی بند پس از بازی Uncharted: Fight for Fortune به حساب می‌آید که در سال ۲۰۱۲ برای کنسول پلی استیشن ویتا منتشر شد. این بازی قطعا یک تغییر بزرگ در فعالیت توسعه‌دهندگان در مقایسه با ماجراجویی‌های نیتن دریک و دوستانش به شمار می‌آید، اما به طرز قابل درکی می‌توان آن را با بازی The Last of Us استودیو ناتی داگ مقایسه کرد. با این حال، تفاوت‌هایی کلیدی میان این دو بازی وجود دارد که آن‌ها را از هم متمایز می‌کند.

بازی Days Gone اثری در سبک تیراندازی جهان‌باز و سوم شخص است که وقایع آن در سرزمین‌های مرتفع شمال غربی پسفیک اتفاق می‌افتد و بازیکنان از موتورسیکلت قابل ارتقاء دیکون برای جابه‌جایی در جهان بازی استفاده می‌کنند. به مانند بسیاری از بازی‌های پساآخرالزمانی، بازیکنان در این بازی باید با فریکرها و سایر بازماندگان برای بقا مبارزه کنند. بازی Days Gone اولین بار در کنفرانس کمپانی سونی در نمایشگاه E3 2016 معرفی شد.

شما می‌توانید به محض انتشار بازی Days Gone در تاریخ ۶ اردیبهشت (۲۶ آوریل) به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4، به تهیه آن اقدام کنید. همچنین اگر تابه‌حال بازی را پیش خرید نکرده‌اید، همین حالا می‌توانید از طریق فروشگاه آمازون این کار را انجام دهید. ماه گذشته از نسخه Collector’s Edition بازی Days Gone رونمایی شد و افزون بر این، تعدادی پاداش پیش خرید نیز برای خریداران بازی در روز نخست عرضه در نظر گرفته شده است. شما می‌توانید تریلر تازه بازی را که به منظور نمایش دنیای بازی منتشر شده است، در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده