نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۴

رویداد کراس‌اور The Witcher 3 در بازی Monster Hunter: World آغاز شد

با انتشار یک تریلر جذاب، رویداد ویژه‌ی The Witcher 3: Wild Hunt در بازی Monster Hunter: World آغاز شد. با زومجی همراه باشید.

بازی Monster Hunter: World از آن بازی‌های موفق یک سال اخیر است که با پشتیبانی عالی سازنده‌اش یعنی کمپانی کپکام، همچنان محتویات جذابی را برای بازیکنان ترتیب دیده و در دسترس‌شان قرار می‌دهد.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، یک رویداد ویژه در بازی Monster Hunter: World با نام Monster Hunter: World X The Witcher 3: Wild Hunt آغاز شده که پای گرالت او ریویای اسطوره‌ای را به جهان مانسترهانتر یا همان The New World باز می‌کند. با دریافت آپدیت شماره ۶ بازی می‌توانید در این رویداد ویژه و جذاب شرکت کنید. صداپیشه‌ی گرالت یعنی داوگ کوکل هم دوباره برگشته و بازیکنان را باری دیگر با این قهرمان محبوب همراه خواهد کرد.

گرالت و البته یکی از هیولاهای هولناک بازی ویچر 3 یعنی Lashen، از طریق یک پورتال به دنیای مانستر هانتر آمده‌اند و حالا گرالت باید با کمک شکارچی‌های این دنیای دوست‌داشتنی، هیولای مذکور را پیدا کند و از بین ببرد. سیری هم در جریان این رویداد ویژه به گرالت می‌پیوندد و او را در این چالش جدید یاری خواهد کرد.

در رویداد Monster Hunter: World X The Witcher 3: Wild Hunt، دو کوئست پیش‌روی بازیکنان قرار می‌گیرد. در اولین کوئست با شخصیت گرالت بازی را جلو می‌بریم و معماها و راز و رمز ماموریت Trouble in the Ancient Forest را کشف خواهیم کرد؛ استفاده از شمشیر نقره و جادوهای گرالت از بخش‌های جالب این کوئست خواهند بود. پس از اتمام اولین بخش از این کوئست ویژه، زره، سپر و شمشیر نقره‌ی گرالت را می‌توانید برای شکارچی خود بسازید. یک دست زره Nekker را هم پس از انجام بخش اول کوئست مذکور، می‌توانید برای پالیکوی خودتان بسازید.

با انجام اولین کوئست می‌توانید دومی را که Contract: Woodland Spirit نام دارد هم انجام بدهید. این کوئست محدودیت زمانی دارد و از ۱۵ فوریه (۲۶ بهمن) تا ۱ مارس (۱۰ اسفند)‌ در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. این مرحله برای شکارچیانی که سطح HRشان ۵۰ یا بالاتر است قابل بازی است؛ همچنین می‌توانید از طریق حالت چندنفره‌ی بازی به‌تجربه‌ی کوئست Contract: Woodland Spirit بپردازید. کسانی که بتوانند این کوئست را با موفقیت به‌پایان برسانند، ست کامل زره سیری و دو شمشیر او را دریافت خواهند کرد.

بازی Monster Hunter: World را می‌توانید روی ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی تجربه کنید. در ادامه توجه شما را به‌تماشای این تریلر جذاب و مهیج از رویداد Monster Hunter: World X The Witcher 3: Wild Hunt جلب می‌کنم.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده