// جمعه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۸

Apex Legends در ۷۲ ساعت به آمار خیره کننده ۱۰ میلیون بازیکن دست پیدا کرد

استودیو ریسپاون به تازگی اعلام کرده است که تعداد بازیکنان Apex Legends به ۱۰ میلیون نفر رسیده است و از این بازیکنان تشکر کرد

در چند روز گذشته اخبار مختلفی از تعداد بازیکنان بازی Apex Legends منتشر می‌شود و این بازی بتل رویال رایگان از نظر تعداد بازیکن روزبه‌روز در حال گسترده شدن است. حال یک بار دیگر Apex Legends از نظر تعداد بازیکن توانسته است رکورد جدیدی را به‌نام خود ثبت کند.

با توجه به جدیدترین اخبار بازی، استودیو ریسپاون اعلام کرده است که تعداد بازیکنان Apex Legends به ۱۰ میلیون نفر رسیده است. نکته‌ی جالب قضیه این است که تنها با گذشت ۷۲ ساعت از عرضه‌ی رسمی Apex Legends این رکورد توسط بازیکنان ثبت شده است. وینس زامپلا، مدیر عامل ریسپاون در این باره می‌گوید:

برای ما این یک سفر باور نکردنی بوده است. اصلاحات و آزمایشات مختلفی انجام دادیم. بحث کردیم و تفاوق‌هایی انجام شد. به‌نقطه‌ای رسیدیم که احساسی جادویی و باورنکردنی‌ای داشتیم. می‌دانستیم بردن این مجموعه به‌سمت یک بازی رایگان و عرضه‌ی بازی به‌صورت ناگهانی یک ریسک بسیار بزرگ است، اما ما به Apex Legends عشق می‌ورزیم و از شما می‌خواهیم و احتیاج داریم که این بازی را تجربه کنید.

Apex Legends

در ادامه وینس زامپلا به این مورد اشاره کرده است که عرضه Apex Legends، تنها شروعی برای این بازی است و محتویات بیشتری برای کاربران در دسترس قرار خواهد گرفت. در گذشته اعلام شده بود که این بازی دارای سیستمی شبیه به بتل‌پس بازی Fortnite خواهد بود که به‌صورت فصلی محتویات مختلفی را در دسترس کاربران خود قرار می‌دهد. در انتها هم زامپلا به این مورد اشاره کرده که امیدوار است Apex Legends تا سال ۲۰۲۷ بتواند مخاطبان خود را سرگرم کند. از این رو در جریان این سال‌ها شاهد تغییرات و کامل شدن Apex Legends خواهیم بود.

Apex Legends توانسته است شروع بسیار خوبی داشته باشد و باید منتظر ماند و ببینیم می‌تواند به‌رقبای سرسخت خود در این سبک نزدیک شود یا خیر. نظر شما کاربران زومجی در این باره چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده