// جمعه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۵

دومین دموی بازی Devil May Cry 5 در دسترس قرار گرفت

هم‌اکنون کاربران پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان با مراجعه به‌فروشگاه پلتفرم خود می‌توانند دموی بازی Devil May Cry 5 را دانلود کنند.

در ماه دسامبر بود که یک دمو انحصاری از بازی Devil May Cry 5 در دسترس کاربران ایکس باکس وان قرار گرفت که به مدت یک ماه کاربران می‌توانستند آن را تجربه کنند. از طرفی اعلام شد که در تاریخ ۱۸ بهمن ماه (هفت فوریه) دومین دموی بازی دویل می کرای 5 در دسترس قرار می‌گیرد و این بار کاربران پلی استیشن 4 هم می‌توانند این دمو را تجربه کنند.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، دیشب دموی بازی Devil May Cry 5 در دسترس کاربران Xbox One و PS4 قرار گرفت. کاربران می‌توانند با مراجعه به فروشگاه پلی استیشن یا فروشگاه ایکس باکس دموی DMC 5 را دانلود کنند. از نظر محتوا، دموی منتشر شده همان دمویی است که در گذشته در دسترس کاربران ایکس باکس وان قرار گرفته بود. با این تفاوت که یک دویل بریکر جدید به نام Punch Line به بازی اضافه شده است و کاربران می‌توانند از فروشگاه نیکو برای ارتقای کاراکتر نیرو استفاده کنند. با این‌حال کاربران پلی‌استیشن 4 برای اولین بار است که به این مرحله و باس فایت آن روبه‌رو می‌شوند.

Devil May Cry 5 روایت‌گر ماجراجویی جدید دانته و نیرو است و شاهد معرفی یک کاراکتر داستانی جدید به‌نام ووید (V) هستیم. ووید با استفاده از جادو می‌تواند هیولاهای مختلفی را ظاهر کند. بازی DMC 5 در تاریخ ۱۷ اسفند ماه (هشت مارس) برای پلتفرم‌های ذکر شده و کامپیوتر عرضه می‌شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده