نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۸

آپدیت جدید بازی Overcooked 2 به مناسبت سال نو چین

یک نقشه‌، آشپزخانه‌ها، سرآشپزها و مکانیک‌های جدید که همگی‌ آن‌ها حال و هوای سنتی چین را دارند، از مواردی هستند که آپدیت جدید بازی Overcooked 2 به آن اضافه می‌کند.

کمپانی Team 17 و استودیو Ghost Town Games، ناشر و سازنده‌ی بازی Overcooked 2، به مناسبت سال نوی چین یک آپدیت جدید را برای اثر مذکور منتشر کردند که حال و هوای سنتی این کشور را به‌بازی اضافه می‌کند.

مثل آپدیت قبلی بازی که به مناسبت کریسمس منتشر شد و نقشه‌ها و حالت‌های جدید را به بازی آورد، این آپدیت هم موارد تازه و جذابی را برای بازیکنان درنظر گرفته است. یک نقشه‌ و هفت آشپزخانه‌ی جدید از موارد تازه‌ی این آپدیت هستند که برای بازی منتشر شده است؛ نقشه‌ها و آشپزخانه‌هایی که همگی حال و هوای سنتی چینی دارند. دو دستورالعمل جدید هم به لیست دستورالعمل‌های بازیکنان اضافه شده و حالا می‌توانید غذاهای جدیدی را درست کنید. یکی از این دستورالعمل‌ها به یک سینی میوه اختصاص دارد و دیگری به‌نظر می‌رسد طرز تهیه‌ی یک سوپ داغ باشد. یک ماهی‌تابه‌ و دو سرآشپز جدید که آن‌ها هم شکل و شمایل سنتی چینی دارند از دیگر موارد ویژه‌ی به‌روزرسانی جدید بازی هستند.

در کنار مواردی که ذکر شدند، یک حالت جدید با نام Survival Mode هم با این آپدیت به بازی اضافه می‌شود. حالتی که باید طی آن و تا پایان زمانی که دارید غذاهای مختلفی درست کنید؛ با هر غذایی که درست می‌کنید، چند ثانیه به وقت شما اضافه خواهد شد که به چالشی و جذاب شدن حالت مذکور کمک می‌کند. این حالت را در تمامی نقشه‌های بازی، از نقشه‌های عادی بازی گرفته تا نقشه‌‌هایی که بسته‌های الحاقی به آن اضافه کردند، می‌توانید تجربه کنید.

آپدیت جدید بازی Overcooked 2 کاملا رایگان است و همین حالا می‌توانید آن را روی نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان، پلی استشین 4 و پی سی دانلود کنید. در ادامه شما را به تماشای تریلر معرفی این آپدیت دعوت می‌کنم.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده