نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

تریلر داستانی جدید بازی Sekiro: Shadows Die Twice منتشر شد

در تریلر جدید Sekiro: Shadows Die Twice  با گذشته‌ی قهرمان داستان بازی و استاد او آشنا می‌شویم.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، یک تریلر داستانی از اثر جدید استودیو فرام‌ سافتور و هیدتاکا میازاکی یعنی Sekiro: Shadows Die Twice منتشر شده که روی داستان بازی و پیشینه‌ی قهرمان خود متمرکز است.

در این تریلر سینمایی، گوشه‌ای از گذشته‌ی قهرمان داستان بازی را که سکیرو/گرگ یک دست نام دارد می‌بینیم؛ او در دوران نوجوانی‌اش «گرگ گرسنه» نام گرفته بود. در آغاز تریلر، کودکی این شینوبی به‌تصویر کشیده شده؛ جایی که او پس از یک جنگ بزرگ و زمانی که همه چیز را از دست داده، به دنبال یک استاد است و شخصی با نام جغد (Owl) او را پیدا می‌کند و آموزشش می‌دهد. در پایان تریلر و یک جهش کوتاه به چندین سال بعد، جایی که حالا شینوبی به شخصی تبدیل شده که جغد انتظارش را نداشت.

این تریلر و صدالبته نمایش‌ها و اطلاعاتی که تا به امروز از بازی جدید میازاکی منتشر شده‌اند، نشان می‌دهند که این‌بار و برخلاف آثار قبلی میازاکی یعنی سری سولز و بلادبورن، یک روایت داستان خطی‌ و سرراست‌تری را شاهد خواهیم بود و سکیرو با روایت داستانی که رنگ و بوی خشم و انتقام دارد، تلاش خواهد کرد تا بازیکنان را در خود غرق کند.

بازی Sekiro: Shadows Die Twice در تاریخ ۲۲ مارس (۲ فروردین) راهی ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی خواهد شد. در ادامه شما را به تماشای این تریلر زیبا و جذاب دعوت می‌کنم.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده