// پنجشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۸

تعداد بازیکنان Apex Legends از مرز ۲.۵ میلیون کاربر گذشت

اندرو ویلسون، مدیر عامل الکترونیک آرتز، به‌تازگی اعلام کرده است که بازی Apex Legends توانسته در مدت زمان بسیار کوتاهی بیش از ۲.۵ میلیون کاربر را به‌خود جذب کند.

به تازگی کمپانی الکترونیک آرتز (Electronic Arts) در جریان گزارش مالی سه ماهه سوم در مورد عملکرد بازی‌های این کمپانی صحبت کرده است، اما مورد جالبی که در میان صحبت‌ها به آن اشاره شد، تعداد بازیکنان Apex Legends بود. چندی پیش وینس زامپلا، مدیر عامل ریسپاون، اعلام کرده بود که بازی Apex Legends در روز اول عرضه‌ی خود توانسته است یک میلیون کاربر را به‌خود جذب کند. حال با توجه به جدیدترین اخبار بازی، اندرو ویلسون، مدیر عامل الکترونیک آرتز، در جریان یک گزارش ویژه اعلام کرده است که کمتر از ۴۸ ساعت بازی Apex Legends توانسته است از مرز ۲.۵ میلیون کاربر عبور کند.

در ادامه اندرو ویلسون اعلام کرده است که این بازی در حال نزدیک شدن به سه میلیون کاربر است. البته این تعداد بازیکن به این دلیل نیست که همه‌ی آن‌ها مشغول تجربه‌ی بازی به‌صورت مداوم هستند. اندرو ویلسون در مورد تعداد بازیکنان بازی به‌صورت همزمان هم اعلام کرده است که ۶۰۰ هزار بازیکن در روز سه‌شنبه به‌صورت همزمان بازی Apex Legends را تجربه کرده‌اند. به‌عبارتی در این روز نزدیک به ۱۰ هزار مسابقه مختلف توسط بازیکنان انجام شده است. ویلسون به این نکته هم اشاره کرده است که شاید صحبت در مورد آن زود باشد، اما Apex Legends توانسته است بازخوردهای قوی‌ای را دریافت کند.

Apex Legends یک بازی تیراندازی اول شخص تاکتیکی و تیمی در سبک بتل رویال است که توسط استودیو ریسپاون، توسعه داده شده است. Apex Legends در جهان تایتان فال روایت می‌شود و دارای کاراکترهایی است که هر کدام ویژگی‌های مخصوص به‌خودشان را دارند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده