نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۲

باندل‌های Anthem و The Division 2 ایکس باکس وان معرفی شدند

در جریان برنامه‌ی Inside Xbox دو باندل ویژه بازی‌های Anthem و The Division 2 کنسول ایکس باکس وان معرفی شدند.

به‌تازگی قسمتی دیگر از برنامه‌ی Inside Xbox کمپانی مایکروسافت برگزار شد و طی آن، خبرها و اطلاعاتی جدید در دسترس دارندگان پلتفرم‌های بازی مایکروسافت قرار داده شد. یکی از این اخبار به دو بازی The Division 2 و Anthem اختصاص داشت. در جریان آخرین اخبار بازی، باندل ایکس باکس وان ویژه‌ی دو بازی Anthem و The Division 2 معرفی شدند.

در باندل Anthem ایکس باکس وان بازی، یک دستگاه ایکس باکس وان اس یک ترابایتی، یک کنترلر سفید رنگ و یک نسخه‌ی Legion of Dawn بازی Anthem قرار دارد. اشتراک‌های یک ماهه‌ی Xbox Game Pass, EA Access و Xbox Live Gold دیگر مواردی هستند که در این باندل ویژه از بازی Anthem وجود دارند. این باندل هم‌زمان با عرضه‌ی بازی در تاریخ ۲۲ فوریه (۳ اسفند) با قیمت ۳۰۰ دلار در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت.

Anthem Xbox One Bundle

برای بازی The Division 2 اما دو باندل ایکس باکس وان معرفی شده است؛ یک ایکس باکس وان ایکس و یک ایکس باکس وان اس. در باندل ۵۰۰ دلاری ایکس باکس وان ایکس بازی، یک داستگاه یک ترابایتی مشکی از این کنسول با یک کنترلر، یک نسخه‌ی عادی از بازی The Division 2 و اشتراک‌های یک‌ماهه‌ی Xbox Game Pass و Xbox Live Gold قرار دارد. باندل ایکس باکس وان اس بازی The Division 2 اما یک ایکس باکس وان اس یک ترابایتی سفید همراه با کنترلر، نسخه‌ی استاندارد بازی و اشتراک‌های یک ماهه‌ی Xbox Game Pass و Xbox Live Gold را به بازیکنان ارائه می‌کند. این باندل ۳۰۰ دلار قیمت دارد و همراه با باندل Xbox One X در تاریخ ۱۶ مارس (۲۴ اسفند) که روز انتشار بازی هم هست، به‌فروش خواهد رسید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده