// چهار شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱

رضایت کامل الکترونیک آرتز و بایوور از نتیجه دموی Anthem

کمپانی الکترونیک آرتز و بایوور از نتیجه دمو Anthem بسیار خوشحال هستند و قول محتوای بسیار بیشتری را در نسخه نهایی این بازی داده‌اند.

مدتی پیش دموی بازی Anthem در دسترس کاربران کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان قرار گرفت و بازخوردهای متفاوتی داشت. حال پس از پایان دسترسی به این دمو، استودیو بایوور و کمپانی الکترونیک آرتز ، اعلام کرده‌اند که استقبال از این دمو بیش از حد تصورشان بوده است.

استودیو بایوور اعلام کرده است که آخرین فاز بتا از نظر فنی خوب بوده است، زیرا در فاز اول شاهد مشکلاتی بوده‌اند که توانستند آن‌ها را به‌صورت کامل حل کنند. همچنین اعلام شده است که در جریان دو دموی بازی Anthem، بیش از ۴۰ میلیون ساعت از این بازی توسط کاربران تجربه شده است. در ادامه استودیو بایوور به این مورد اشاره کرده است که محتویات نسخه دمو، بخش کوچکی از محتویات بازی اصلی هستند و تیم با عرضه‌ی رسمی Anthem فهرست بلندی از آپدیت‌ها و بهبودها را ترتیب داده‌ است که در نسخه دمو شاهدشان نبودیم. در حال حاضر بایوور مشغول کار روی محتوای بعد از عرضه بازی است. بعضی از این ویژگی‌ها همانند ویژگی سرعت در Fort Tarsis توسط بایوور معرفی شده بودند. این ویژگی به بازیکنان اجازه می‌دهد با سرعت بیشتری در اطراف شهر حرکت کنند.

با این‌حال باید تا تاریخ سه اسفند ماه (۲۲ فوریه) منتظر ماند و ببینیم بازی Anthem موفق خواهد شد یا خیر. یکی از مواردی که در دمو هم شاهد آن بودیم، شخصی‌سازی غنی جاولین‌ها هستند. کاربران توانستند به‌روش‌های مختلف و متفاوتی نسبت به یکدیگر، جاولین‌هایشان را شخصی‌سازی کنند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده