// سه شنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۳

ماد حالت اول شخص برای Resident Evil 2 Remake منتشر شد

ماد جدید بازی Resident Evil 2 Remake حالت اول شخص را به این ساخته کپکام اضافه می‌کند.

در سبک ترس و بقا، حالت اول شخص همواره مورد توجه بسیاری از بازی‌سازان بوده است؛ زیرا در این حالت بازیکنان دارای دیدی محدودتر نسبت به حالت سوم شخص هستند و تیم سازنده با خلق اتمسفری مناسب می‌تواند به سادگی بازیکنان را در دنیای بازی خود غرق کند.

برخی از طرفداران قدیمی سری Resident Evil معتقد بودند بازسازی نسخه دوم این مجموعه به واسطه زاویه دوربین سوم شخصش آنقدری که باید ترسناک نیست و حالا به واسطه یک ماد، بازیکنان می‌توانند بازی Resident Evil 2 Remake را با حالت اول شخص تجربه کنند.

دانلود از آپارات

با توجه به ویدیو بالا می‌توان گفت این ماد با اینکه هنوز تکمیل نشده و در آینده بهبود می‌یابد، اما هم‌اکنون نیز عالی به نظر می‌رسد. بازی Resident Evil 7 به واسطه بهره‌گیری از زاویه دید اول شخص و دشمنانی هراس‌انگیز به خوبی توانست عمارت بیکرها را به کابوسی بزرگ برای بازیکنان تبدیل کند. 

افشین پیروزی در بررسی زومجی Resident Evil 2 Remake را اثری شایسته تقدیر دانسته و در خلاصه نقد و بررسی بازی آورده است:

Resident Evil 2 Remake اثری است که به‌مان اجازه می‌دهد پس از سال‌های خیلی طولانی، سرمان را بالا بگیریم و با غرور از بازگشت این مجموعه به روز‌های درخشانش بگوییم. بازسازی رزیدنت ایول 2، تجربه‌ای بی‌نهایت ترسناک است که در اتمسفری فوق‌العاده جریان دارد و آنقدر از گیم‌پلی ارزشمندی هم بهره می‌برد که بتوانیم بارها و بارها، تجربه‌اش را در قالب دو شخصیت اصلی آن تکرار کنیم. به این‌ها، گرافیک فوق‌العاده امروزی، صداگذاری عالی و یک روایت داستانی خوب را هم اضافه کنید تا متوجه شویم که چرا نباید Resident Evil 2 Remake را از دست داد.

Resident Evil 2 Remake روی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی در دسترس است.


منبع Resetera
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده