نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۱

بازی موبایل The Escapists 2: Pocket Breakout با انتشار یک تریلر معرفی شد

نسخه‌ی موبایل بازی The Escapists 2 با نام The Escapists 2: Pocket Breakout را می‌توانید همین حالا روی اندروید و iOS تجربه کنید.

 استودیو Team 17 سازنده‌ی بازی The Escapists 2، نسخه‌ی موبایل این بازی را که The Escapists 2: Pocket Breakout نام دارد، با انتشار یک تریلر برای گوشی‌های هوشمند منتشر کرد. سری بازی‌های The Escapists از سال ۲۰۱۴ خود را با گیمرها همراه کرده‌اند و همانطور هم که از اسم‌شان پیدا است، یک تجربه‌ی جالب و کامیک از نقشه‌کشی و فرار از زندان را برای بازیکنان ترتیب می‌دهند. تا به امروز دو نسخه‌ی شماره‌دار از این سری بازی‌ها منتشر شده و پشتیبانی سازندگان از آن‌ها با انتشار محتویات جدید، بازیکنانش را هنوز هم مشغول نگه داشته است.

در بازی The Escapists 2: Pocket Breakout پنج مکان اصلی موجود است و بازی در آن‌ها جریان خواهد داشت؛ این مکان‌ها شامل زندان‌هایی می‌شوند که برای فرار از آن‌ها به چالش کشیده می‌شوید.  همچنین با لباس‌ها و آیتم‌های مختلف می‌توانید کاراکتر خود را شخصی‌سازی کنید. شما می‌توانید این بازی را به‌صورت آنلاین (تا ۴ نفر) با اشتراک یک شبکه‌ی بی‌سیم اینترنت تجربه کنید. همچنین بازی از قابلیت کراس‌پلی بین پلتفرم‌های اندروید و iOS هم پشتیبانی می‌کند. نکته‌ی آخر هم اینکه بازی The Escapists 2: Pocket Breakout چهار روش کنترل مختلف را در دسترس بازیکنانش قرار می‌دهد؛ از کنترلر مجازی روی صفحه گرفته تا کنترل با ضربه زدن یا کشیدن انگشت روی صفحه‌ی لمسی گوشی؛ استفاده از کنترلر بی‌سیم و بلوتوث‌دار هم از دیگر روش‌های کنترل این بازی است.

بازی موبایل The Escapists 2: Pocket Breakout را همین الان می‌توانید روی پلتفرم‌های اندروید و iOS تجربه کنید. در ادامه توجه شما را به تریلر روز عرضه این بازی جلب می‌کنم.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده