// جمعه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

بازی موبایل Dr. Mario World توسط نینتندو معرفی شد

کمپانی نینتندو بازی موبایل جدید Dr. Mario World را برای پلتفرم‌های اندروید و iOS معرفی کرد.

نینتندو طی یک توییت از بازی جدید Dr. Mario World خبر داد. این بازی قرار است در تابستان سال آینده منتشر شود که البته جزئیات دقیقی از زمان انتشار بازی اعلام نشده است.

بازی Dr. Mario World قرار است تا بازی موبایلی دیگری برای شرکت نینتندو باشد. این بازی برای پلتفرم‌های اندروید و iOS منتشر خواهد شد. کمپانی Nintendo این بازی را با همکاری شرکت LINE خواهد ساخت. شرکت LINE در ساخت بازی‌های موبایلی تجربه دارد؛ اگر چه تمرکز اصلی این شرکت در زمینه‌ی شبکه‌ی اجتماعی مخصوص همین شرکت است. این بازی به صورت رایگان منتشر می‌شود ولی پرداخت درون برنامه‌ای خواهد داشت.

در مورد سبک بازی اطلاعات کاملی در دسترس نیست اما با توجه نسخه‌ی اول و اصلی بازی که در سال ۱۹۹۰ منتشر شد، این بازی سبک پازل داشت و همانند بازی جورچین یا همان Tetris بود. در این بازی ماریو در نقش یک دکتر عمل می‌کرد و لباس دکتری هم می‌پوشید. در روند بازی، ماریو با قرار دادن کپسول‌ها در کنار هم، ویروس‌ها را از بین می‌برد. همچنین LINE، لیدربرد آنلاین هم به بازی Dr. Mario World اضافه می‌کند تا رقابت بیش‌تری میان بازیکنان صورت بگیرد. در کنار این لیدربرد، آیتم‌های مخصوصی هم برای خرید وجود دارد که می‌تواند دریافت امتیاز شما را افزایش دهد.

با وجود موفقیت چشمگیر نینتندو با عرضه‌ی بازی Super Mario Run، بعید نبود که بازی دیگری برای پلتفرم‌های موبایل عرضه شود. حال این احتمال می‌رود که نینتدو قصد دارد تا بازی‌های قدیمی دیگری از کنسول محبوب NES را مجددا بازسازی کند؛ چرا پیش‌تر هم این کار برای کنسول‌های Gameboy و SNES انجام داده است.


منبع DualSHOCKERS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده